سرقت از طلافروشی در پوشش مامور برق
کد خبر: ۱۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار: 2019 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

فرمانده انتطامی شهرستان اسدآباد گفت: فردی که در پوشش مامور اداره برق اقدام به سرقت از طلافروشی کرده بود پیش از خروج از محل سرقت دستگیر شد.

سرهنگ افشین یاری روز یکشنبه بیان کرد: صبح روز گذشته فردی با صورت پوشیده به یک طلا فروشی مراجعه و خود را مامور برق معرفی می کند.

وی بیان کرد: سارق از مالک مغازه می خواهد چهارپایه ای به منظور قراردادن در زیر پا برای خواندن شماره رقم کنتور برق برای او تهیه کند.

فرمانده انتظای اسدآباد بیان کرد: طلافروش چهار پایه را تهیه کرده و سارق در یک لحظه هنگام توجه مالک مغازه به سنت دیگر، با میلگرد ضربه ای بر بدن او وارد می کند.

سرهنگ یاری افزود: مالک مغازه به حالت بیهوشی افتاده و سارق حدود ۲ کیلوگرم طلا را که طلافروش در حال چیدن آن در قسمت دکور بود را به سرقت می برد.

وی ادامه داد: هنگام خروج سارق از مغازه، با سر و صدای طلا فروش، رهگذران متوجه موضوع شده و برای دستگیری سارق اقدام می کنند که سارق دوباره به داخل طلا فروشی برمی گردد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: مردم موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع می دهند که با حضور ماموران در محل، سارق دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ یاری با بیان اینکه سارق میانسال غیربومی و سابقه دار است اظهار داشت: چنانچه فعال در صنف طلا و زیورآلات به توصیه های پلیس مبنی بر رعایت زمان فعالیت، برقی کردن درب مغازه، استفاده از شیشه های ضد گلوله و دیگر تجهیزات الکترونیکی توجه کنند شاهد این قبیل سرقت ها نخواهیم بود.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار