تخریب ۴ خانه در حادثه انفجار گاز در دهلران
کد خبر: ۱۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار: 2019 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

بر اثر انفجار ناشی از نشست گاز در شهرستان دهلران که شامگاه دیروز شنبه اتفاق افتاد منزل 4 خانواده از مددجویان کمیته امداد در این شهرستان تخریب و دچار خسارت شد.

«جعفرزاده» معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام در این باره اظهار کرد: در اثر این حادثه انفجار که ناشی از نشت گاز بوده است 2 واحد مسکونی مربوط به مددجویان کمیته امداد به کامل تخریب شده و 2 واحد مسکونی دیگر نیز به شدت دچار خسارت شده اند.

وی افزود: انفجار اولیه در منزل یکی از زنان مددجوی سرپرست خانوار اتفاق افتاده که در این حادثه علاوه بر تخریب کامل خانه، یک زن 59 ساله صاحب این خانه جان خود را از دست داده و 2 نفر مددجوی دیگر نیز زخمی شده اند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام به اقدامات اولیه کمیته امداد برای کمک به این خانواده ها اشاره کرد و گفت: از آنجایی که همه منازل مربوط به مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث هستند این نهاد از طریق شرکت بیمه ی طرف قرارداد در حال پیگیری برآورد و پرداخت خسارت به این خانواده ها است.

جعفرزاده افزود: از آنجایی که مصدومان این حادثه برای درمان در بیمارستان بستری هستند کمیته امداد هزینه های درمانی این خانواده ها را پرداخت و پس از ترخیص نیز روند اسکان آنها را پی گیری خواهد کرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار