همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا
کد خبر: ۱۵۷۷۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
دنیای دیزنی یا والت دیزنی ورلد Disney World یک مرکز تفریحی بسیار بزرگ است که دارای هتل های متعدد، رستوران های بسیار زیاد، فروشگاه های عالی و بخش های مختلف سرگرمی است. دیزنی لند در واقع در چند کشور مهم جهان مانند دیزنی لند هنگ کنگ ، دیزنی لند توکیو وجود دارد و دیزنی لند فلوریدا تنها یکی از آنهاست.

همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدابه گزارش «تابناک با تو»؛ دنیای دیزنی یا والت دیزنی ورلد Disney World یک مرکز تفریحی بسیار بزرگ است که دارای هتل های متعدد، رستوران های بسیار زیاد، فروشگاه های عالی و بخش های مختلف سرگرمی است. دیزنی لند در واقع در چند کشور مهم جهان مانند دیزنی لند هنگ کنگ ، دیزنی لند توکیو وجود دارد و دیزنی لند فلوریدا تنها یکی از آنهاست. دیزنی لند فلوریدا ویژگی های خاصی برای کشف کردن دارد. در این نوشتار قصد داریم سفر کوتاهی به دنیای دیزنی داشته باشیم و جالب ترین کارهایی که می توان در شهربازی دیزنی ورلد انجام داد را بشماریم. اگر به دنبال شناخت حقایق والت دیزنی هستید؛ با ما همراه باشید.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: غذا خوردن در رستوران های عالی

بسیاری از بازدیدکنندگان دیزنی لند فلوریدا از همان فست فود معمولی که در همه پارک های تفریحی سنتی در سرتاسر جهان یافت می شود تغذیه می کنند و این نکته کاملا ناامید کننده ای است. آنها با این کار طعم عالی غذا های رستوران های جالب و فوق العاده این پارک تفریحی و فرصت خاطره انگیز تر کردن تعطیلات خود را از دست می دهند. بهترین رستوران های والت دیزنی ورلد شامل رستوران های شیک و گران قیمت و رستوران های عالی با قیمت های منطقی تر می شوند؛ رستوران هایی مانند جیکو Jiko، کوکینگ پلیس Cooking Place در انیمال کینگدام لاج Animal Kingdom Lodge و فلایینگ فیش Flying Fish در دیزنی بورد واک Disney's BoardWalk. قرار نیست همه دلار های خود را با ولخرجی در این رستوران ها از دست بدهید؛ اما به این معنی نیز نیست که می بایست در همه حال همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده بخورید. این پارک تفریحی دارای رستوران های پیشخوان دار عالی نیز هست؛ رستوران هایی مانند سانشاین سیزنز Sunshine Seasons در ایپکات Epcot و فلیم تری باربکیو Flame Tree Barbecue در دیزنی انیمال کینگدام Disney’s Animal Kingdom. اگر هم به دنبال نقطه ای برای خوردن دسر و خوراکی های شیرین هستید، والت دیزنی ورلد دارای اسنک ها و دسرهای بسیار خوش طعمی نیز است.جالب ترین ها در دیزنی ورلد : غذا خوردن در رستوران های عالی

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: وقت گذرانی با دزدان دریایی کارائیب

بعد از چند دهه استفاده از دستگاه بازی یوهو Yo Ho، این دستگاه هنوز یکی از بهترین ها و جالب ترین های دیزنی لند فلوریدا به شمار می رود. نکته شگفت انگیز اینجاست که این دستگاه خیلی قبل از اینکه سری فیلم های محبوب دزدان دریایی کارائیب Pirates of the Caribbean با بازی جانی دپ Johnny Depp شهرت پیدا کند مشغول فعالیت بوده و الهام بخش این مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب نیز محسوب می شود. اما بعد از محبوبیت فوق العاده این فیلم ها، دست اندرکاران خلاق دیزنی لند فلو، شخصیت اول آن ها، کاپیتان جک اسپارو Captain Jack Sparrow و همچنین دیگر شخصیت ها و نکات از آن ها را به دستگاه بازی افزودند. دزدان دریایی کارائیب Pirates of the Caribbean هنوز هم یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های دیزنی لند فلوریدا به شمار می رود.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: استراحت در دریاچه تیفون یا ساحل بلیزرد

ممکن است والت دیزنی ورلد را با قصر سیندرلا Cinderella Castle و بخش های دیگر آن بشناسید؛ اما اگر پارک های آبی مشهور و بسیار جالب آن را نادیده بگیرید، بخش بسیار جالب و بزرگی از آن را از دست داده اید.هر دو دریاچه تیفون Typhoon Lagoon و ساحل بلیزرد Blizzard Beach از خارق العاده ترین، هیجان انگیزترین و مفرح ترین پارک های آبی روی سیاره زمین هستند. اما اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنیم، امتیاز بهتر بودن را به دریاچه تیفون Typhoon Lagoon می دهیم، چرا که تم روستایی کنار دریایی، پوشش گیاهی زیبا و انبوه آن و رودخانه آرام آن باعث می شود کمی بر ساحل بلیزرد Blizzard Beach برتری داشته باشد.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: سفر به پاندورا، دنیای آواتار

سطح جزئیات و ریزه کاری ها در قسمت انیمال کینگدام Animal Kingdom واقعا خیره کننده و استثنایی است. می توانید میان کوه های شناور به گشت و گذار مشغول شوید؛ گیاهان زیست تاب (گیاهانی که در اثر واکنش های شیمیایی به تولید و انتشار نور می پردازند) را ببینید و سوار دستگاه های مخصوص با تم ویژه فیلم آواتار Avatar شوید. اما آگاه باشید قسمت پاندورا Pandora از زمان بازگشایی در سال 2017 به طرز وحشتناکی محبوب شده است. بنابراین صف های آن بسیار طولانی هستند و گاهی ایستادن در آن ها بیش از دو ساعت زمان می برد. برای اینکه از تلف شدن وقتتان در این صف ها و صف هایی که در سایر بخش های والت دیزنی ورلد وجود دارند جلوگیری کنید و بازدید خود از این پارک تفریحی جالب را به خوبی مدیریت نمایید، می بایست بیاموزید چگونه عمل رزرو انجام دهید و تجربه خود از این پارک را بهتر و بیادماندنی تر کنید.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: تجربه هیجان در برج وحشت

اگر هیجان بسیار زیاد را دوست دارید و توانایی تحمل آن نیز در شما موجود است، باید بگوییم هیچ سفری به دیزنی لند فلوریدا بدون بازدید از جاذبه کلاسیک طراحی شده براساس ناحیه توایلایت Twilight Zone تکمیل نمی شود. برای مثال، برج وحشت Tower of Terror از اساس یک برج معمولی ویژه شهربازی است که مسافران خود را به طور ناگهانی از بالاترین نقطه به پایین ترین نقطه می برد و تقریبا در همه پارک های تفریحی در سرتاسر دنیا وجود دارد. اما تم بسیار استادانه و پر جزئیات آن و جلوه های ویژه جالب و قابل توجهی که در آن بکار برده شده است باعث می شوند یک دستگاه بازی منحصر به فرد باشد. همچنین بخش "بعد چهارم" Fourth Dimension که در آن اتومبیل های آسانسوری به طور افقی حرکت می کنند بسیار عجیب و خارق العاده است.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: هیجان بیشتر در سامیت پلامت و بخش های دیگر

اگر از برج وحشت Tower of Terror بخاطر هیجان زیاد آن و لحظاتی که دلتان فرو می ریزد خوشتان می آید، باید گفت والت دیزنی ورلد Disney World بخش های جالب و هیجان انگیز دیگری نیز دارد که باعث می شوند نبضتان به شماره بیفتد و حداکثر هیجان و سطح آدرنالین را تجربه کنید؛ دستگاه های بازی مانند سامیت پلامت Summit Plummet، اکسپدیشن اورست Expedition Everest و اسپیس ماونتن Space Mountain.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: امتحان کردن بهترین دستگاه های بازی مخصوص بچه ها

بخش های پر هیجان بسیار عالی و بی نقص به نظر می رسند؛ اما باید گفت کودکان به اندازه کافی قد بلند نیستند که بتوانند سوار دستگاه برج وحشت Tower of Terror شوند و مطمئنا قادر نخواهند بود هیجان دستگاه های پر هیجان دیگری که در بخش قبلی ذکر شد را تحمل کنند. خوشبختانه والت دیزنی ورلد مملو از دستگاه های بازی جالب و فوق العاده است که کودکان کم سن و سال عاشق آن ها هستند؛ دستگاه هایی مانند دامبو فیل پرنده Flying Elephant، پرواز پیتر پن Peter Pan’s Flight و دریا با نمو و دوستان The Sea with Nemo & Friends از آن جمله اند.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: اقامت در یکی از هتل های دیزنی

البته که با اقامت کردن در جایی خارج از این پارک تفریحی، می توانید مقداری از پول خود را پس انداز کنید اما؛ این کار باعث می شود تجربه کامل و لذت بخشی از دنیای دیزنی یا همان دیزنی لند فلوریدا نداشته باشید؛ همچنین مزایای مهمی مانند جابجایی از فرودگاه و به فرودگاه و البته تخفیف های ویژه و زمان های طولانی تر استفاده از دستگاه ها را از دست بدهید. برخی از بهترین هتل های والت دیزنی ورلد، هتل انیمال کینگدام لاج Animal Kingdom Lodge، هتل ویلدرنس لاج Wilderness Lodge و هتل گرند فلوریدین Grand Floridian هستند.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی: وقت گذرانی در سرزمین جنگ ستارگان

امسال بخش جنگ ستارگان Star Wars در این پارک تفریحی افتتاح شده و قرار است همین امسال گسترش پیدا کند و حتی در سال آینده نیز بخش هایی به آن اضافه گردد. در این بخش می توانید به افراد میلنیوم فالکون Millennium Falcon در ماموریت اسماگلرز ران Smuggler's Run که یک دستگاه بازی فضایی بسیار جالب است ملحق شوید تا به شخصیت های محبوب جنگ ستارگان Star Wars کمک کنید کارشان را انجام بدهند. سپس می توانید به رزیستنس Resistance در نبردش بر علیه فرست اردر First Order در دستگاه بازی جنگ ستارگان: طلوع رزیستنس Star Wars :Rise of the Resistance بپیوندید.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

حقایق والت دیزنی ورلد : جستجوی بهترین دستگاه ها و بهترین نمایش ها

بخشی از لذت بودن در دیزنی لند فلوریدا این است که در این پارک بزرگ و تماشایی به گشت و گذار مشغول شوید و تا می توانید نقاط دیدنی آن را ببینید و دستگاه های بازی مختلف آن را امتحان کنید. در این پارک، بخش دزدان دریایی کارائیب Pirates of the Caribbean به طور مداوم درصدر برترین بخش های والت دیزنی ورلد قرار می گیرد؛ اما بخش های دیگر مانند برج وحشت یا همان توایلایت زون تاور آو ترر Twilight Zone Tower of Terror و ماموریت: فضا یا همان میشن: اسپیس Mission: Space به همان اندازه جالب و مفرح هستند؛ با این تفاوت که صف های کوتاه تری دارند و جمعیت کمتری دور آن ها جمع شده اند.

حقایق والت دیزنی | همه چیز درباره دیزنی لند فلوریدا

منبع: همگردی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
1
7
چقدر شبیه شهربازی های ماست!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
4
مطلب عااااااااااالی بود تابناک
خیلی دوست داشتم راجع بهش بدونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
4
مطلب عااااااااااالی بود تابناک
خیلی دوست داشتم راجع بهش بدونم
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
8
اقازاده ها بشتابید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
2
ولی تا اخر عمر اکثر ما هیچوقت تجربه اش نمی کنیم ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار