۳ بازیکن فوتبال ساحلی ایران نامزد کسب عنوان برترین بازیکن جهان
کد خبر: ۱۵۷۶۴۱
تاریخ انتشار: 2019 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

سازمان جهانی فوتبال ساحلی لیست اسامی پنجاه نفره نامزد‌های دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که در این بین نام سه بازیکن ایران به چشم می‌خورد.

۳ بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نامزد کسب عنوان برترین بازیکن جهان

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به در پیش بودن مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ به میزبانی کشور امارات، مراسم ستارگان فوتبال ساحلی در شب پایانی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال اخیر، در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شده است که نام سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد شده به چشم می‌خورد.

در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان)، پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

پیمان حسینی در سال ۲۰۱۷ حایزه برترین دروازه بان، محمد احمدزاده جایزه قرارگرفتن در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ و محمد مرادی جایزه پدیده جهان در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه خود دارند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار