شناسایی خطرناک‌ترین قاتل کره جنوبی بعد از چند دهه
کد خبر: ۱۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: 2019 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
پس از چندین دهه جستجوی ناموفق برای شناخت مظنون، پلیس بر این باور است، سرانجام در پرونده قتل‌های سریالی معروف «هواسونگ» سرنخ‌هایی به دست آورده است. مقامات اعلام کرده اند که مظنون اصلی مردی پنجاه ساله است که اکنون در شهر هواسونگ به جرم تجاوز جنسی و قتل وحشیانه در زندان به سر می‌برد.

شناسایی خطرناک‌ترین قاتل کره جنوبی بعد از چند دهه

شناسایی خطرناک‌ترین قاتل کره جنوبی بعد از چند دههاختصاصی «تابناک باتو» ـ پلیس کره جنوبی به تازگی بی رحم‌ترین قاتل زنجیره‌ای این کشور را شناسایی کرد، جرایم وحشیانه این قاتل به مدت بیش از سی سال پلیس را سردرگم کرده بود.

پس از چندین دهه جستجوی ناموفق برای شناخت مظنون، پلیس بر این باور است که سرانجام در پرونده قتل‌های سریالی معروف «هواسونگ» سرنخ‌هایی را به دست آورده است. بنا به گزارش خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، مقامات اعلام کرده اند که مظنون اصلی مردی پنجاه ساله است که اکنون در شهر هواسونگ به جرم تجاوز جنسی و قتل وحشیانه در زندان به سر می‌برد.

این قاتل یکسری جنایات را انجام داد که کره جنوبی را در دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ (بین ۱۹۸۶ و ۱۹۹۱) شوکه کرد، حداقل ۱۰ زن، از ۱۴ تا ۷۱ سال در هواسونگ، جنوب غربی سئول مورد تجاوز او قرار گرفته و کشته شدند.

مقامات کره جنوبی روز چهارشنبه (۱۸ سپتامبر) گفتند که مظنون اصلی پس از آنکه آژانس پزشکی قانونی دریافت که دی ان‌ای دو قربانی یکسان است، شناسایی شد.

آژانس خبری پلیس کره جنوبی «جیونگ جی نامپو» خبر داد اطلاعات بیشتر درباره قاتل، که نام وی منتشر نشده، را در یک کنفرانس خبری ارائه خواهد داد.

متأسفانه برای خانواده‌های قربانیان هرچند فرد مظنون شناسایی شده است، وی به خاطر پرونده قتل‌های سریالی هواسونگ مجازات نخواهد شد، چرا که این پرونده در آوریل ۲۰۰۶ بسته شد و اکنون در زندان به جرم قتل مشابه به سر می‌برد.

پرونده قتل‌های سریالی هواسونگ منبع اصلی و الهام بخش فیلم «خاطرات قتل» در سال ۲۰۰۳، یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها در تاریخ سینمای کره جنوبی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار