جذاب‌ترین صحنه دربی ۹۰
کد خبر: ۱۵۷۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰

 تعدادی از هواداران حاضر در دربی 90 در پایان بازی دست به اقدامی جالب زدند.

یکی از بحث‌هایی که مدتهاست میان اهالی فوتبال زیاد شنیده می‌شود، بهبود فضای استادیوم‌ها است تا تجربه بهتری برای طرفداران فوتبال ایجاد شود و به یادگار بماند. کارهایی که حس نفرت و پرخاش به یکدیگر را کم کند و همدلی و نوع‌دوستی را در بین طرفداران رواج دهد.

جذاب‌ترین صحنه دربی ۹۰

دربی دیروز اگرچه دربی داغ و جذابی نبود و صحنه‌های فوتبالی ماندگاری را خلق نکرد، اما بعد از تمام شدن بازی صحنه‌ای زیبا و ماندگار داشت؛ چند جوان سفیدپوش با تیشرت‌ها و کلاه‌هایی یک شکل با لوگویی رنگی و نسبتا عجیب که واژه‌ی "کوچه" را نشان می‌داد، شروع به جمع‌آوری زباله های استادیوم کردند و در حین انجام این کار، سوژه‌ی عکاس‌های داخل استادیوم هم شدند.

جذاب‌ترین صحنه دربی ۹۰

جوانان دوست‌دار محیط زیست از چند سال پیش با اجرای کمپین‌های مختلف در استادیوم آزادی و دیگر استادیوم‌ها - حتی در شهرهای دیگر - اقدام به جمع‌آوری زباله‌های رها شده در استادیوم کرده بودند و به نظر می‌رسد رواج این فرهنگ تا به امروز تاثیر خود را گذاشته است.

این یک واقعیت است که در استادیوم همه طرفدار یک تیم نیستیم، اما همگی طرفدار این موضوع هستیم که لحظه‌های خوب و به‌یادماندنی را در مدت زمانی که در استادیوم حضور داریم تجربه کنیم و وجود جریان‌های فرهنگی این چنینی برای جامعه‌ی فوتبال ایران بسیار مهم و ضروری است.

امیدواریم این فعالیت‌های فرهنگی ادامه‌دار باشد و شاهد رواج آن در تمامی بازی‌ها باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
5
آفرین به شما که الگوی خوبی هستین - خدا قوت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار