اظهارنظر پلیس در مورد سرنوشت زهرا
کد خبر: ۱۵۷۱۹۹
تاریخ انتشار: 2019 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در یک گفتگو تلویزیونی درباره جدیدترین اقدامات پلیس برای ناپدید شدن کودکی در قلعه نو اظهار کرد: از دوشنبه که به پلیس آگاهی اطلاع داده شد کارشناسان و کارگاهان ما در موقعیت حضور پیدا کردند و در حال بررسی کانال‌های مختلف برای دریافت اطلاعات هستند.

او با بیان اینکه اولین کانال ارتباطی پلیس برای دریافت اطلاعات، خانواده کودک است، افزود: خانواده نتوانست اطلاعات مفید و موثری به پلیس ارائه دهد.

سردار لطفی با اشاره به اینکه پیش بینی‌های زیادی درباره علت مفقوی این کودک شده است، ادامه داد: یکی از پیش بینی‌ها وجود کانال آب در محل مفقودی کودک است همچنین ۴ گزینه دیگر هم مطرح شده که با جدیت در حال پیگیری هستیم.

رئیس پلیس اداره آگاهی تهران بزرگ گفت: مردم اگر اطلاعاتی درباره کودک ۲۱ ماهه مفقود شده دارند می‌توانند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاعات درست را به ماموران دهند.

او درباره مزاحمان تلفنی که بعد از پخش شماره والدین کودک برای آن‌ها ایجاد شده است، بیان کرد: اگر فردی با اطلاعات غلط در روند تحقیقات پلیس مشکلی ایجاد کند و با روح و روان والدین این کودک بازی کند از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار