روش‌های طبیعی برای داشتن ابرو‌های پرپشت
کد خبر: ۱۵۶۹۶۲
تاریخ انتشار: 2019 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
ابرو‌ها جزء عناصر اصلی صورت شما هستند. فرم و حالت آن‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در چهره شما داشته باشند. در حال حاضر، مدتی است که ابرو‌های ضخیم و پرپشت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند؛ از افراد معمولی گرفته تا سلبریتی‌های معروف، همه و همه به دنبال داشتن ابرو‌های پرپشت و جذاب هستند.

روش‌های طبیعی برای داشتن ابرو‌های پرپشت«تابناک باتو» ابرو‌ها جزء عناصر اصلی صورت شما هستند. فرم و حالت آن‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در چهره شما داشته باشند. در حال حاضر، مدتی است که ابرو‌های ضخیم و پرپشت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند؛ از افراد معمولی گرفته تا سلبریتی‌های معروف، همه و همه به دنبال داشتن ابرو‌های پرپشت و جذاب هستند. در ادامه این مقاله چندین روش مختلف برای داشتن ابرو‌هایی پرپشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش‌های طبیعی برای داشتن ابرو‌های پرپشت

برای داشتن ابرو‌هایی پرپشت و ضخیم می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های کاربردی، استفاده از مواد طبیعی مفید است. استفاده مداوم از این آیتم‌ها می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه تان برساند.

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین A. و E. می‌باشد که باعث رشد ابرو می‌شود. همچنین تار‌های ابرو را تغذیه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما از روغن‌های بکر و تصفیه نشده استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را روی ابرو‌های شما داشته باشد. مقدار کمی از روغن زیتون را به دست خود زده و آن را روی ابروهایتان ماساژ دهید. بگذارید روغن برای چند ساعت روی ابروهایتان باقی بماند و سپس آن را با آب و صابون بشویید.

روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل می‌تواند کمبود پروتئین ابرو‌ها را جبران کرده و سبب تقویت ابرو‌ها می‌شود. خاصیت ضد میکروبی روغن نارگیل، باعث شده تا استفاده از این محصول سبب جلوگیری از عفونت فولیکول‌ها شود. علاوه بر آن، استفاده از روغن نارگیل، سبب افزایش رشد ابرو‌ها شده و آن‌ها را پرپشت و ضخیم می‌کند. برای استفاده از آن می‌توانید قدری از روغن نارگیل را به یک تکه پنبه زده و به ابرو‌ها بکشید. بهتر است این روغن برای مدت زمان طولانی، مثلا شب تا صبح روی ابرو‌ها بماند.

روش‌های طبیعی برای داشتن ابرو‌های پرپشت

روغن بادام

روغن بادام حاوی مقادیر فراوانی ویتامین A، B. و E. است که سبب افرایش رشد و تقویت مو‌ها می‌شود. قبل از استفاده از روغن بادام، اطمینان حاصل کنید که به آن حساسیت ندارید؛ چراکه بادام یک ماده آلرژی زاست. این روغن را به صورت دوران به ابرو‌های خود زده و آن را ماساژ دهید. بگذارید روغن حداقل یک شب تا صبح روی ابرو‌ها مانده و سپس آن را بشویید.

روغن کنجد

استفاده از روغن کنجد می‌تواند سبب افزایش رشد ابرو گردد. همچنین روغن کنجد را به قسمت‌هایی از ابرو که دچار ریزش شده‌اند بزنید؛ چراکه می‌تواند سبب رشد مجدد آن‌ها گردد. تنها کافی است چند قطره از روغن کنجد را روی دست هایتان ریخته و آن را به ابرو‌ها بزنید. برای گرفتن نتیجه بهتر، این روند را هرروز تکرار کنید.

شیر

همانطور که احتمالا می‌دانید، شیر سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است و از این رو تقریبا تمام مواد ضروری برای رشد و تقویت ابرو‌ها و در نتیجه، داشتن ابرو‌هایی پرپشت و ضخیم مناسب خواهد بود. قدری شیر را به یک تکه پنبه زده و آن را روی ابرو‌های خود ماساژ دهید. بعد از ۱۵ دقیقه آن را با آب بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه، این کار را به صورت روزانه انجام دهید.

روش‌های طبیعی برای داشتن ابرو‌های پرپشت

لیمو

لیمو به سبب خاصیت اسیدی که دارد، سبب کاهش میزان چربی پوست شده و باعث می‌شود تا اکسیژن بیشتری به فولیکول‌های ابرو برسد. از این رو سبب تقویت و افزایش رشد ابرو‌ها شده و می‌توانید ابرو‌های ضخیم و پرپشتی داشته باشید. برای استفاده از این میوه مفید، آن را برش داده و ۲ تا ۳ دقیقه روی ابرو‌های خود بمالید. سپس بگذارید تا حدود ۲ دقیقه روی ابرو‌ها باقی بماند و در نهایت آن را با آب بشویید.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ سرشار از بیوتین است که سبب رشد سریع ابرو‌ها و پرپشت و ضخیم شدن آن‌ها می‌شود. برای استفاده از این ماسک ابرو، زرده تخم مرغ را هم بزنید تا یکدست شود. بعد با استفاده از یک براش، فرچه یا گوش پاک کم آن را به ابروهایتان بزنید. بگذارید زرده تخم مرغ ۲۰ دقیقه روی ابروهایتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

وازلین

استفاده از وازلین سبب مرطوب شدن پوست زیر ابرو‌ها شده و ابرو‌ها را مرطوب و تغذیه می‌کند. همچنین سبب افزایش رشد ابرو‌ها شده و آن‌ها را تقویت می‌کنند. اگر قصد دارید برای پرپشت کردن ابرو‌های خود از وازلین استفاده کنید، قدری از آن را به ابروهایتان بزنید و بگذارید شب تا صبح روی ابرو‌ها بماند. در نهایت آن را با آب ولرم بشویید.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار