اظهار نظر جنجالی یکی از اقوام ترامپ در مورد او
کد خبر: ۱۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: 2019 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

یکی از اقوام مادری دونالد ترامپ در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت زوایای دیگری از شخصیت رئیس جمهور آمریکا را فاش کرده است

مری آن مکلود، مادر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک زن اهل اسکاتلند بود که در سال ۱۹۳۰ به آمریکا مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۳۶ با پدر ترامپ ازدواج کرد. خواهر بزرگ ترامپ ماریانا ترامپ بری نام دارد که ۸۲ ساله است. مادر ترامپ هر سال در فصل تابستان به اسکاتلند سفر می‌کرد تا رابطه‌اش را با اجداد اسکاتلندی خود حفظ کند. تعدادی از بستگان مادری دونالد ترامپ هنوز در اسکاتلند زندگی می‌کنند.

یکی از اقوام مادری ترامپ، آلیس مکی ۷۹ ساله است. او در مصاحبه‌ای که با روزنامه ایندیپندنت انجام داده زوایای دیگری از شخصیت رئیس جمهور کنونی آمریکا را آشکار کرده است. مکی که ظاهرا دل خوشی از ترامپ ندارد در این مصاحبه گفت: " پدر و مادر ترامپ بسیار سخاوتمند و دوست داشتنی بودند. آن‌ها به خیریه‌ها کمک می‌کردند، اما من اصلا از این مرد (دونالد ترامپ) خوشم نمی‌آید. او آدم خسیسی است. من نمی‌دانم چرا او اینطور است. "

اظهار نظر جنجالی یکی از اقوام ترامپ در مورد او

مکی در این مصاحبه با نقل یک خاطره افزود: " ترامپ یک بار زمانی که همسرم را از دست داده بودم به خانه‌ام آمد. او پنکیک‌های مرا دزدید و بدون اجازه پنکیک‌ها را در داخل جیبش گذاشت و بدون خداحافظی از خانه‌ام بیرون رفت. مکی در این مصاحبه با اشاره به علاقه مادر ترامپ به اجدادش گفت: " مادر ترامپ پس از مرگ دوست داشت جنازه‌اش در اسکاتلند و محل تولدش دفن شود، اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. شاید شوهر او چنین چیزی نمی‌خواست. ترامپ تا پیش از آنکه در سال ۲۰۱۴ یک زمین گلف در ترن بری اسکاتلند خریداری کند هرگز به زادگاه مادرش‌اش مراجعه نمی‌کرد. او اگر هم به اسکاتلند می‌آمد زمان حضورش بسیار کوتاه بود و رفتاری دوستانه و صمیمی با اقوامش نداشت. "

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار