ضیافت شام آبی‌ها قبل از دربی+عکس
کد خبر: ۱۵۶۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

مدیران، مربیان و بازیکنان استقلال دیشب در یک ضیافت شام دور هم جمع شدند.

استقلالی‌ها صبح دیروز چهارشنبه یک جلسه تمرینی برگزار کردند و کارهای تاکتیکی را زیر نظر آندره‌آ استراماچونی انجام دادند ولی آنها دیشب در یک برنامه‌ای که از سوی باشگاه تدارک دیده شده بود، شرکت کردند تا روحیه مضاعفی برای دربی بگیرند.

ضیافت شام آبی‌ها قبل از دربی+عکس

امیرحسین فتحی مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیأت مدیره باشگاه ازجمله کامران منزوی، اسماعیل خلیل‌زاده و میرشاد ماجدی، استراماچونی، مربیان و بازیکنان استقلال امشب در یکی از رستوران‌های تهران دور هم جمع شدند و در ضیافتی که از سوی باشگاه تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.

استقلالی‌ها که عصر امروز یک جلسه تمرینی را با حضور ۳۰ دقیقه‌ای اصحاب رسانه خواهند داشت، روز یکشنبه دربی ۹۰ را برابر پرسپولیس برگزار خواهند کرد و به همین منظور باشگاه استقلال تصمیم به برگزاری یک ضیافت قبل از این دیدار حساس گرفت.

ضیافت شام آبی‌ها قبل از دربی+عکس

گفتنی است، در پایان ضیافت دیشب باشگاه استقلال، هدیه‌ای نیز از سوی رستوران میزبان این مراسم به آندره‌آ استراماچونی اهداء شد.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
11
نوش جان! پول یا مفت دولتی رو بخورید.... در عوض کارگران در اراک و خیلی جاهای دیگر چندین ماه است حقوق نگرفته اند و بیمه های درمانی در حال ورشکستگی اند و غیره....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار