انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان
کد خبر: ۱۵۶۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
روز اول مدرسه از مناسبت‌های مهم و تا حدودی سخت برای بسیاری از بچه‌ها و همینطور مادران است. هر کدام از آن‌ها به روش خود با این روز ویژه مواجه می‌شوند، برخی از مادران دیر به مدرسه می‌رسند، برخی عاشق عکس گرفتن هستند و تیپ‌های شخصیّتی متنوعی که در این گزارش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان  اختصاصی «تابناک باتو» ـ روز اول مدرسه از مناسبت‌های مهم و تا حدودی سخت برای بسیاری از بچه‌ها و همینطور مادران است. هر کدام از آن‌ها به روش خود با این روز ویژه مواجه می‌شوند، برخی از مادران دیر به مدرسه می‌رسند، برخی عاشق عکس گرفتن هستند و تیپ‌های شخصیّتی متنوعی که در این گزارش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. مادران عاطفی و خداحافظی با اشک

این نوع از مادر‌ها در دنیا بسیارند، مادر‌هایی که در اوج عاطفه و احساس هستند و در هنگام خداحافظی با بچه‌ها از شدّت تأثّر ناشی از فراق کودکانشان پس از یک مدت طولانی از تعطیلات، گریه می‌کنند. این مادران چند دقیقه قبل از پایان ساعت درسی جلوی در مدرسه با شوق زیادی، منتظر بازگشت بچه‌ها می‌ایستند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

۲. مادران اجتماعی و خیلی کنجکاو

این نوع از مادران به شدّت اجتماعی و تا حدودی کنجکاو هستند، علاقه زیادی به شناختن همکلاسی فرزندان خود، معلمان آن‌ها و پدر و مادر‌های دوست بچه‌ها و حتی مستخدم مدرسه دارند و با آن‌ها روابط اجتماعی برقرار می‌کنند تا از همه خبر‌های مدرسه مطلع شوند. آن‌ها با این کار احساس می‌کنند که زمام همه امور مرتبط با فرزندانشان و آینده آن‌ها را در دست دارند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

۳. مادران شیک پوش و خوش تیپ

این نوع از مادر‌ها و بچه هایشان در روز اول مدرسه شبیه افرادی به نظر می‌رسند که در حال رفتن به یک جشن تولد و یا مراسم‌های دورهمی هستند، آن‌ها خیلی زودتر از بچه‌ها از خواب برمی‌خیزند، بهترین لباس‌ها را می‌پوشند و با میک آپ کامل به مدرسه می‌روند تا در مقابل مادران دیگر خوش تیپ‌تر به نظر برسند و در مرکز توجه آنان قرار بگیرند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

۴. مادران خسته و استرسی

آماده شدن برای روز اول مدرسه برای بعضی بچه‌ها سخت و دشوار است، به خصوص پس از تعطیلات طولانی تابستان، به همین دلیل مادر‌هایی را می‌بینیم که گویی برای مدت طولانی نخوابیده اند و نشانه‌های خستگی و تلاش بیش از اندازه در چهره هایشان پیداست. این نوع از مادر‌ها سرعت عمل دارند، استرسی و به شدّت مضطرب هستند. در کارهایشان عجولند. اغلب هم بچه‌ها را دیر به مدرسه می‌رسانند، چون وسط راه یادشان می‌افتد که کلید، کیف پول یا تلفن همراه شان را جا گذاشته اند. بعد از گذاشتن بچه‌ها در مدرسه، با عجله به خانه می‌آیند تا بخوابند و کمی استراحت کنند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

۵. مادران پاپاراتزی و عکس بگیر

در عصر سلطه تکنولوژی، عکس گرفتن تا حدّ یک اعتیاد برخی از مادران را به خود مشغول کرده است. آن‌ها دائماً از فرزندان خود عکس می‌گیرند و چه روزی بهتر از روز اول درس و مدرسه که به مناسبت آن می‌توانند ناب‌ترین تصاویر ممکن را بگیرند و خاطره‌ای خوش رقم بزنند و عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر کنند و لایک دوست و آشنا را دریافت نمایند. این نوع از مادران با وجود گرفتن عکس‌های خوب و خاطره آفرین، ممکن است باعث خستگی بچه‌ها شوند، زیرا عکس‌ها ممکن است راضی کننده نباشند و بچه‌ها مجبور شوند در آستانه رفتن به کلاس ژست‌های متنوعی را امتحان کنند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

۶. مادرانی که تا حد وسواس به سلامتی و تغذیه دقت می‌کنند

مادرانی هستند که تا حد وسواس به تغذیه بچه‌ها در مدرسه توجه می‌کنند، تاجایی که با دقت مثال زدنی خوراکی‌هایی که بچه‌ها به مدرسه می‌برند را می‌سنجند، برای زنگ‌های تفریح و وقت برگشتن به خانه برای آن‌ها لقمه و میوه می‌گذارند و همواره به بچه‌ها گوشزد می‌کنند که از بیرون خوراکی نخرند و از خوراکی‌های همکلاسی هایشان هم نگیرند.

انواع رفتارهای مادران در روز اول مدرسه فرزندان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
3
دقیقا :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
1
آآآآآآآآفرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار