هدایای جالب مردم هند به نخست وزیر این کشور
کد خبر: ۱۵۶۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
هواداران نخست وزیر هند روز سه شنبه جشن تولد او را جشن گرفتند. به گزارش رسانه ها، یک طرفدار نخست وزیر «نارندا مودی» به مناسبت تولد او، یک تاج طلایی به وزن 1.25 کیلوگرم را به یک معبد در وارانسی، حوزه انتخابیه مودی در شمال هند هدیه داد.

هدایای تولد مردم هند به نخست وزیر این کشوراختصاصی تابناک باتو؛ هواداران نخست وزیر هند روز سه شنبه جشن تولد او را جشن گرفتند. به گزارش رسانه ها، یک طرفدار نخست وزیر «نارندا مودی» به مناسبت تولد او، یک تاج طلایی به وزن 1.25 کیلوگرم را به یک معبد در وارانسی، حوزه انتخابیه مودی در شمال هند هدیه داد.

 

هدایای تولد مردم هند به نخست وزیر این کشور

این هوادار هندی می گوید: مودی ملت هند را به روشی بی سابقه ای می سازد. من تصمیم گرفتم تاج طلایی را اهدا کنم تا آینده مودی و آینده کشور ما مانند طلا بدرخشد.

وی گفت که قول داده بود اگر مودی بتواند در انتخابات و برای دومین دوره متوالی پیروز شود و به قدرت برگردد، تاج طلایی را به معبد هدیه بدهد.

این اقدامات بخشی از جشن های هواداران نخست وزیر هند به مناسبت سالگرد تولد 69 سالگی او می باشد، به همین منظور آنها کیک بزرگی را نیز برای ابراز عشق و وفاداری به او آماده کردند.

هدایای تولد مردم هند به نخست وزیر این کشور

در مدرسه ای در دهلی نو، دانش آموزان برای جشن تولد مودی کیک تهیه کردند که روی آن نوشته شده بود: تولد مودی به خاطر لغو ماده 370 کشمیر مبارک!

هدایای تولد مردم هند به نخست وزیر این کشور

در تجلیل از این مناسبت، اکشی کومار بازیگر مشهور هندی با انتشار توییتی، پوستر تهیه فیلمی درباره زندگی نخست وزیر نارندرا مودی را منتشر کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
حتما" این کیک هم پراز فلفل ومیخک وزنجبیله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار