عاقبت تلخ کمدین پس انتقاد از رئیس جمهور
کد خبر: ۱۵۶۸۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
شاید آنچه در زیمباوه رخ داده است یکی از واکنش‌های نادر در مواجهه با انتقاد در جهان باشد. یکی از مشهورترین کمدین‌ها و طنزپردازان سیاسی در زیمباوه به حمله به دولت و رئیس جمهور این کشور متهم شد، پس از این اتهام، ربوده شد، مورد ضرب و شتم، خشونت و بی احترامی قرار گرفت.

عاقبت تلخ کمدین پس انتقاد از رئیس جمهوراختصاصی تابناک باتو؛ شاید آنچه در زیمباوه رخ داده است یکی از واکنش‌های نادر در مواجهه با انتقاد در جهان باشد. یکی از مشهورترین کمدین‌ها و طنزپردازان سیاسی در زیمباوه به حمله به دولت و رئیس جمهور این کشور متهم شد، پس از این اتهام، ربوده شد، مورد ضرب و شتم، خشونت و بی احترامی قرار گرفت.

 

عاقبت تلخ کمدین پس انتقاد از رئیس جمهور

بنا به گزارش «گاردین» و «راشا تودی»، «سامانتا کورییا» بازیگر زن زیمباوه‌ای می‌گوید سه مرد نقابدار به آپارتمانش آمدند و خود را پلیس معرفی کردند، وقتی به خانه حمله کردند شروع به سیلی زدن به او نمودند و او را وادار کردند تا با آن‌ها به مکان نامعلومی برود.

او می‌گوید لباسهایم را درآوردند و عکس‌های برهنه از من گرفتند و من را به نوشیدن آب فاضلاب مجبور کردند و درباره شریک زندگی ام و دفاتر تلویزیونی که در آن کار می‌کردم، از من بازخواست کردند.

عاقبت تلخ کمدین پس انتقاد از رئیس جمهور

حمله به سامانتا جدیدترین اتفاق در سلسله حوادث هفته‌های اخیر است که منتقدین رئیس جمهور زیمباوه «امرسون منانگاگوا» را هدف قرار می‌دهد. فعالان حقوق بشر بر این باورند که مسئولیت این اتفاقات بر گردن دستگاه امنیتی زیمباوه است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
8
60
این کار آتش به اختیارهای زیمباوه ای بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
صد رحمت به آتش به اختیارهای وطنی
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
4
51
خدا را شکر که تمام هنرمندان، روزنامه نویسان و متقدین در این مملکت در مصونیت کامل به سر می برند. من جای ایشان بودم هر طور شده به ایران پناهنده می شدم.
پاسخ ها
امین بدیعی
| |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
الان شما این مظلب را به شوخی گفتی یا جدی ؟ یا بقول سامشاه : این دوروغو که گفتی راست بید ؟
اما من جدی می گویم بله ایران بهشت سلبیریتی هاست ( نه هنرمندان واقعی ) عده ای در عین بی هنری با زد و بند و دلال بازی وارد عرصه هنر می شوند با رانت و دستان مافیایی به کار گرفته می شوند در عین بیسوادی در همه امور اظهار فضل می کنند براحتی آب خوردن پول های کثیف را جابجا میکنند طبق قانون مالیات و عوارض هم که نمی پردازند ! اونوقت مرگ میخواهی برو قبرس !
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
1
10
جناب امين بديعي عزيز، خيلي ممنون كه به نظر من توجه كردي و آن را قابل پاسخگويي دانستي. نه اين دروغو كه من گفتم دروغ بود و شما كه به نظر انسان دلسوخته اي هستي متوجه آن شدي. من با شما موافقم كه يك عده هنرمند نما در اين مملكت چه ها كه نمي كنند ولي انصافأ كداميك از آنها قدرت را نقد كرده اند و مصون از گزند هستند؟ توجه فرماييد كه عرض كردم قدرت و نه دولت و مجلس!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار