ادعای دو تهیه‌کننده درباره مهناز افشار و بهرام رادان
کد خبر: ۱۵۶۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

در حالی‌که نادر مقدس مدعی شد او بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کرده، محمدحسین فرح‌بخش این ادعا را رد کرد و در اینباره توضیح داد.

محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما به اظهارات اخیر نادر مقدس درباره این‌که او مهناز افشار و بهرام رادان را به سینما معرفی کرده است، واکنش نشان داد.

ادعای دو تهیه‌کننده درباره مهناز افشار و بهرام رادان

فرحبخش در این باره گفت: "اولین حضور مهناز افشار در سینما در فیلم "دوستان" به تهیه‌کنندگی من بود و فیلم بعدی افشار هم "شیرهای جوان" ساخته محسن محسنی‌نسب بوده و سومین بازی او در فیلم نادر مقدس بوده است."

او در گفت‌وگو با سینما اکران ادامه داد: "اگر منظور مقدس چهره شدن و دیده شدن در فیلم ایشان بوده که نقض فرمایش ایشان است زیرا با این توجیه بهرام رادان هم در فیلم "آواز قو" محصول پویافیلم تبدیل به چهره و شناخته شد."

صبح امروز نادر مقدس در گفتگو با مهر با اشاره به فیلم "شور عشق" تاکید کرده بود: آن زمان در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کردم که البته ماندگار هم شدند، البته در این فیلم بازیگران دیگری نیز حضور داشتند که همچنان مشغول به فعالیت هستند.

مهناز افشار و بهرام رادان سال گذشته با فیلم "آشفته‌گی" به کارگردانی فریدون جیرانی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند. این فیلم در هفته‌های آتی در اروپا اکران می‌شود و سپس اکران آن در ایران آغاز خواهد شد.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
6
یادمه توی دانشگاه شریف یه دفه ژتون غذا می گرفتم پیرمردی که متصدی بود با افتخار می گفت چند تا از کسانی که از من ژتون می خریدند الان وزیر و معاون رییس جمهور شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
3
یعنی بابت معرفی زودتر اینها پولی به شما می دهند اگه اینجوریه خوب حق دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار