کشف جسد یک کودک در کمدِ خانه+عکس
کد خبر: ۱۵۶۸۳۵
تاریخ انتشار: 2019 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

مادر دختر پنج ساله‌ای که جسدش هفته گذشته در کمد یک آپارتمان در تگزاس آمریکا پیدا شد نامزدش را مقصر این قتل می‌داند. مادر این دختر مدعی است که نامزدش دختر او را روز قبل از مرگش به حمام برده است.

پریسیلا تورس، مادر این دختر پنج ساله، در بازجویی‌ها به پلیس گفته است که نامزدش، سانتیاگو اسپارزا جونیور، که سه هفته پیش به آپارتمان محل زندگی پریسیلا تورس نقل مکان کرده بود به تورس گفته بود اگر به او اعتماد دارد باید اجازه بدهد دخترش را با خود به حمام ببرد. تورس با پیشنهاد نامزدش موافقت کرد، اما به شرطی که در حمام باز باشد.

اما پس از شنیدن صدای فریاد دخترش متوجه شد که نامزدش در را قفل کرده است. تورس گفت که سه بار در را زدم، اما در قفل بود و بعد اسپارزا بچه را در حوله پیچید و به او داد. اما پیشانی دخترک کبود بوده و چانه اش خراش برداشته بود. به گفته تورس بعد از آن دختر دچار حالت تهوع شد و به مادرش گفت که خواب عمویش که از سرطان فوت کرده را دیده و او هم خواهد مرد.

کشف جسد یک کودک در کمدِ خانه

تورس اعتراف کرده است که دخترش چند بار استفراغ کرد و او سعی کرده کمک‌های اولیه را انجام دهد، اما بی فایده بود. او فکر میکند دخترش در معرض نوعی ماده شیمیایی قرار گرفته است. به گفته پلیس جسد این دختر چند روز در کمد بوده و تورس و دوست پسرش بعد از فوت او به سفر رفتند. تورس مدعی است که اسپارزا قصد فرار به مکزیک را داشته است. پلیس همچنان در حال بررسی موضوع است.

فرانگر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار