نرخ جابجایی زائران اربعین در مرز مهران اعلام شد
کد خبر: ۱۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار: 2019 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان ایلام از تعیین نرخ جدید جابجایی مسافران توسط سواری‌های عمومی شرکت‌های مسافربری از مرز مهران خبر داد.
 محمد حسنی امروز گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ جابجایی مسافر توسط سواری‌های عمومی شرکت‌های مسافربری را در مرز مهران اعلام کرد.
وی افزود: مسیر پایانه مرزی تا مهران ۵۰۰۰ تومان، پایانه مرزی تا ایلام ۱۴۵۰۰ تومان، پایانه مرزی تا اهواز ۵۴۰۰۰ تومان، پایانه مرزی تا قم ۱۲۶۰۰۰ تومان اعلام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان در ادامه مسیرهای پایانه مرزی تا تهران ۱۴۰۰۰۰ تومان، پایانه مرزی تا اندیمشک ۳۸۰۰۰ تومان و پایانه مرزی تا کرمانشاه را ۴۵۰۰۰ تومان عنوان کرد.

وی بیان داشت: تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر در سطح استان ایلام در ۵ ماه نخست سال‌جاری با همکاری پلیس راه استان ایلام رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

حسنی گفت: عمده تخلفات رانندگان کمیسیون ماده ۱۱ جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و عدم رعایت ضوابط و مقررات جاجایی بارهای ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ در پنج ماه اول سال ۹۸ گفت: از تعداد ۱۰۴ پرونده ۶۰ مورد تذکر کتبی، ۳۸ مورد قطع خدمات یک ماهه،۶ مورد برائت از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

حسنی خاطرنشان کرد: از تعداد ۶۱ پرونده صادر شده در کمیسیون ماده ۱۲ در ۵ ماه نخست سال‌جاری ۱۸ مورد جریمه نقدی، ۳۷ مورد برائت،۴ مورد تذکر کتبی و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه بوده است.

وی در ادامه از نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سامانه سپهتن) بر روی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان تصریح کرد: سامانه سپهتن این قابلیت را برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر فراهم می‌سازد تا نظارت و مدیریت بهتری بر روی ناوگان تحت پوشش خود داشته باشند و با سهولت و از طریق نصب نرم افزار سپهتن روی گوشی موبایل به صورت لحظه‌ای و بر خط در جریان تمامی اطلاعات سفر قرار گیرند.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار