آخرین جزئیات از پرداخت ارز همراه به زائران اربعین
کد خبر: ۱۵۶۷۸۸
تاریخ انتشار: 2019 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

تامین ارز همراه برای زائران اربعین حسینی سال ۹۸ دست بانک مرکزی است و جلسات متعددی با بانک مرکزی داشته ایم و درخواست پرداخت ارز همراه به زائران اربعین حسینی را میز داشته ایم که هنوز در حال رایزنی هستیم، ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره اینکه علت نارضایتی حجاج از ارز همراه حجاج چیست؟ اظهار کرد: ارز همراه زائرین و میزان آن در حوزه قوانین و مقررات بانک مرکزی است. بانک مرکزی برای حج ۹۸؛ ۲۰۰ دلار ارز همراه برای زائران تخصیص داد.

وی در ادامه بیان کرد: این مبلغ ۲۰۰ دلار توسط بانک مرکزی مستقیما به زائران پرداخت شده است و قاعدتا نباید گران‌تر از بیرون باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: صفر تا صد مراسم حج برای زائران هزینه‌ای ندارد و همه چیز توسط سازمان حج و زیارت پرداخت شده است و زائر نیاز به هزینه کرد ندارد و این ۲۰۰ دلار برای این است که افراد اگر خرید شخصی دارند و یا چیزی خریداری کرده اند و یا مسیری را بخواهند به صورت انفردای به طی کنند و بدون کاروان از آن استفاده کنند.

آزاد در ادامه تاکید کرد: وسایل ایاب و ذهاب به حرم و هتل فراهم است و هیچ نیازی به هزینه کرد اضافی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: تامین ارز همراه برای زائران اربعین حسینی سال ۹۸ دست بانک مرکزی است و جلسات متعددی با بانک مرکزی داشته ایم و درخواست پرداخت ارز همراه به زائران اربعین حسینی را میز داشته ایم که هنوز در حال رایزنی هستیم، ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار