خبر خوش برای رانندگان تاکسی
کد خبر: ۱۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: 2019 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ارائه وام ۴۰ میلیون تومانی به تاکسیران‌ها برای اسقاط تاکسی‌های فرسوده خبر داد.

 محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به وجود 35 هزار تاکسی فرسوده در تهران اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جدا از موضوع آلایندگی و صرفه اقتصادی آن، به گونه‌ای نیست که برای رانندگان کسب درآمد کند، از این رو اشتغال رانندگان در معرض تهدید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان تاکسیرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیرعامل صندوق مهر کارآفرین و شرکت ایران خودرو انجام شده و صندوق مهر کارآفرین برای تأمین مالی 10 هزار خودرو اعلام آمادگی کرده است.

امامی امین تصریح کرد: بر این اساس 500 میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران و 500 میلیارد تومان از سوی صندوق مهر کارآفرین به عنوان هزینه این طرح لحاظ شده است تا وام 40 میلیون تومانی در اختیار رانندگان قرار گیرد و 6.5 میلیون تومان نیز هزینه اسقاط خودرو و مقداری نقدینگی راننده باشد.

او افزود: قرار است ایران خودرو تعداد خودروهایی که تا پایان سال می‌تواند تأمین کند را ارائه کند و این موضوع به صورت تکمیلی هفته آینده بررسی خواهد شد.
منبع: تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار