قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه ۹۸/۰۶/۲۵
کد خبر: ۱۵۶۶۸۸
تاریخ انتشار: 2019 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۶ هزار ۷۵۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۰۳ دلار قیمت خورد.
قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۲۵
صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

رویداد24

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار