سنگ‌پرانی به اتوبوس حامل بازیکنان استقلال
کد خبر: ۱۵۶۶۴۷
تاریخ انتشار: 2019 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از لحظه خروج اتوبوس حامل بازیکنان این تیم از ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان از وضعیت بد امنیتی این ورزشگاه برای کاروان آبی‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این ویدئو لحظه برخورد سنگی به شیشه اتوبوس استقلال وجود دارد که طبق ادعای رسانه رسمی این باشگاه، تنها بخشی از حملات به اتوبوس استقلالی‌ها بوده است. برخی اعضای تیم استقلال هم برای در امان ماندن از سنگ‌ها مجبور به دراز کشیدن در کف اتوبوس شده‌اند. البته حمله به اتوبوس تنها مشکل استقلالی‌ها در هنگام خروج از ورزشگاه بهنام محمودی نبود؛ چرا که اعضای تیم استقلال باتوجه به تجمع افرادی مقابل رختکن این تیم مجبور شدند تا در میان حملات لفظی و فیزیکی خودشان را به اتوبوس برسانند.

بر اساس اخباری که باشگاه استقلال مدعی شده و منتشر کرد، یگان ویژه در هنگام وقوع چنین اتفاقاتی، هیچ اقدامی علیه مهاجمان انجام نداده است. نکته عجیب دیگر این ماجرا، صحبت نمایندگان یگان ویژه در جلسه هماهنگی پیش از بازی است. نمایندگان یگان ویژه در این جلسه تاکید کرده بودند که ورزشگاه شهید بهنام محمودی از نظر امنیتی آماده برگزاری مسابقه نیست که این اظهار نظر با اعتراض سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان همراه شده بود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار