احتمال وقوع بارش‌های شدید در تهران
کد خبر: ۱۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: 2019 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شدّت بارش‌ باران در فصل پاییز شهرداران باید لایروبی انهار و رسیدگی به دره‌ها و مسیل‌ها را مورد توجه قرار دهند.

محمد تقی‌زاده ظهر امروز در دومین نشست فصلی شهرداران در شهر صالحیه با اشاره به اهداف برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران شهری در چگونگی اداره امور شهر اظهار داشت: باید تمامی امکانات مطلوب جهت رفاه و آرامش مردم فراهم شود تا بتوان عدالت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم در مدیریت شهری استان تهران به توسعه متوازن شهری در مجموعه شهرها دست پیدا کنیم چرا که نیمی از جمعیت استان در شهرهای استان تهران سکونت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید شهرداران باید همه نکات در این حوزه را مورد توجه قرار دهند و از ظرفیت‌های خود در بازگشایی مدارس استفاده کنند.

تقی‌زاده همچنین افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌های بارانی در فصل پاییز امسال نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود که در این راستا شهرداران باید لایروبی انهار و رسیدگی به دره‌ها و مسیل‌ها را مورد توجه قرار دهند تا دچار آبگرفتگی و ورود آب‌های روان و سیلاب در شهرها نشویم.

وی در پایان با اشاره به سامانه سپند سرویس مدارس خاطرنشان کرد: باید نظارت و کنترل سرویس‌های مدارس از طریق این سامانه به ثبت برسند تا در چارچوب نظارتی، خدمات مطلوبی به قشر دانش‌آموزان ارائه شود.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار