تبدیل پدر و مادربزرگ به شخصیت‌های انیمیشن+عکس
کد خبر: ۱۵۶۵۲۲
تاریخ انتشار: 2019 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به نقل از سی‌ان‌ان، کادوی تولد یکی از طرفداران کم سن و سال کارتون «بالا – UP» انیمیشن محبوب کمپانی پیکسار، توجه رسانه‌های خبری را به خود جلب کرد.

تبدیل پدر و مادربزرگ به شخصیت‌های انیمیشن+عکس

الیاه کودک ۵ ساله‌ و از طرفداران پر وپا قرص انیمیشن «بالا – UP» است که با دریافت هدیه‌ای خاص در روز تولدش به سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و این هدیه چیزی نبود جز یک عکس یادگاری با پدر و مادربزرگ خود که شبیه به شخصیت‌های کارتون «بالا»، یعنی کارل و الی، چهره‌پردازی شده بودند.

اما داستانی که پشت این عکس دوست‌داشتنی وجود دارد یکی از دلایل چرخش این ماجرا در اینترنت بوده است. عکاس این عکس، مادر الیاه یعنی راچل پرمن است که مدت زمان کوتاهی بعد از زایمان الیاه و خواهر دوقلویش یعنی امیلی به بیماری سرطان دچار شد.

راچل در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت: فرزند بزرگتر من در آن زمان ۵ ساله بود و من ترس آن را داشتم که حتی نتوانم ۵ سالگی دو قلوهای تازه متولد شده خود را ببینم.

حالا درست ۵ سال بعد از آن ماجرا، بیماری راچل رو به بهبود است و او به نشانه سپاسگزاری تصمیم گرفت مراسم تولدی خاص برای فرزندان دو قلوی خود بر پا کند. او گفت: من تصمیم گرفتم تولد آن‌ها را با اهدای کادوهایی خاص که الهامبخش این بچه‌ها هستند، برگزار کنم. امیلی عاشق اسب تک شاخ است، بنابراین ترتیبی دادیم تا عکس‌های او با یک اسبی که شبیه اسب‌های تک شاخ کارتونی آرایش شده بود، انداخته شوند. الیاه اما عاشق کارتون «بالا» است و سال‌هاست هر چیزی را که ربطی به این انیمیشن داشته باشد انتخاب می‌کند، خواه کتاب و اسباب‌بازی باشد خواه بازی‌های داخل دیزنی‌لند از این رو تصمیم گرفتم با دعوت از پدر و مادربزرگ او و تبدیل آن‌ها به شخصیت‌های کارتون «بالا»، الیاه را سورپرایز کنیم.

«بالا» انیمیشنی با زمینه کمدی-درام است که سال ۲۰۰۹ توسط استودیوی پیکسار ساخته شد و داستان آن درباره به تحقق پیوستن رویای پیرمرد ۷۸ ساله بادکنک فروشی به نام کارل فردریکسِن است. او هزاران بادکنک را به خانه خودش وصل می‌کند و عازم «آبشار بهشت» در آمریکای در جنوبی می‌شود.

«بالا» با فروشی برابر با ۷۳۱ میلیون دلار یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود.

صبا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار