انواع شال گردن های زنانه مناسب برای پاییز و زمستان
کد خبر: ۱۵۶۴۹۰
تاریخ انتشار: 2019 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
روز های خنک و سرد پاییزی و زمستانی در راه هستند و کم کم وقت پوشیدن لباس های گرم و مناسب برای این ایام است. همراه ما باشید تا انواع شال های گرم، زیبا و با استایل مناسب برای این فصول را معرفی کنیم.

انواع شال گردن های زنانه مناسب برای پاییز و زمستان«تابناک باتو» روز های خنک و سرد پاییزی و زمستانی در راه هستند و کم کم وقت پوشیدن لباس های گرم و مناسب برای این ایام است. همراه ما باشید تا انواع شال های گرم، زیبا و با استایل مناسب برای این فصول را معرفی کنیم.

 

1- رنگین کمان

 

شال گردن های زنانه

رنگ هایی مانند آبی، بنفش، صورتی، نارنجی و زرد خردلی تنها برای فصل تابستان نیست بلکه می توان این رنگ های جذاب و انرژی بخش را در پاییز و زمستان نیز استفاده کرد تا گرما و حرارت خاصی به تیپ شما بیفزاید.

 

2- طرح پتویی

 

شال گردن های زنانه

شال های پتو مانند و ابریشمی ممکن است چیز جدیدی نباشند، اما مدل های جدیدی که دارای طراحی زیبا، رنگین، خال خالی و نیز تک رنگ هستند همراه شلوار های جین و کت های زمستانی، جلوه‌ای زیبا به شما خواهند بخشید.

3- چهارخونه

 

شال گردن های زنانه

مدل های تازه به بازار آمده شال های چهارخونه یا تارتان که دارای طیف های متنوع و ترکیب رنگ های غیر منتظره هستند جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

4- خز دار

 

شال گردن های زنانه

شال گردن های خز مصنوعی با رنگ هایی در طیف بنفش و قرمز علاوه بر اینکه گرمای لذت بخشی را در هوای سرد به شما می بخشد، جذابیت و محبوبیت ویژه‌ای بین افراد خوش پوش و خوشتیپ دارد.

آسمونی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار