فیس‌بوک، نتانیاهو را جریمه کرد
کد خبر: ۱۵۶۳۳۰
تاریخ انتشار: 2019 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

شبکه اجتماعی فیسبوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از اظهارات تبعیض‌آمیزش علیه شهروندان عرب، از امکان ارسال پیام‌های شخصی محروم کرد.

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مطلبی که در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرد دنبال کنندگان خود را علیه شهروندان عرب ساکن اراضی اشغالی و به ویژه ایمن عوده، نماینده عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تحریک کرد و نوشت: نباید اجازه دهیم در هفته آینده دولتی چپ‌گرا و خطرناک تشکیل شود، با لاپید و عوده، گانتس و لیبرمن کابینه چپ‌گرایی سکولار و ضعیف خواهیم داشت که متکی بر اعرابی خواهد بود که به دنبال نابودی همه ما هستند، این کابینه می‌تواند به ایران اجازه دستیابی به بمب هسته‌ای را برای نابودی همه ما بدهد.

در این راستا ایمن عوده، رئیس لیست مشترک فورا به مسؤولان شرکت فیسبوک پیام داده، از آن‌ها خواست این مطالب تحریک‌آمیز را حذف کرده و نتانیاهو را جریمه کنند.

بر اساس درخواست عوده، شرکت فیسبوک اعلام کرد امکان ارسال پیام‌های شخصی در حساب کاربری نتانیاهو را به دلیل نقض قوانین برداشته است.

کمپین انتخاباتی نتانیاهو تلاش می‌کند او را از بحران انتشار این مطلب که موجی از انتقادات را به دنبال داشت، دور کند. در همین راستا این کمپین مدعی شد مطلب یاد شده توسط یک کارمند و بدون اطلاع نتانیاهو منتشر شده و به محض اطلاع نتانیاهو این مطلب از حساب کاربری او حذف شده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار