نوار شمالی کشور بارانی می‌شود
کد خبر: ۱۵۶۳۰۲
تاریخ انتشار: 2019 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و برخی استان‌های واقع در بخش‌های شمالی کشور بارش باران، رعدو برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه، در این باره اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه ( ۲۴ شهریورماه) به تدریج از میزان ابرناکی در مناطق فوق کاسته می‌شود و روند افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور انتظار می‌رود. همچنین از امروز (پنج‌شنبه) تا اواسط هفته آینده در برخی مناطق کشور افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود و در منطقه زابل نیز در برخی ساعات خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی دو روز آینده دریای خزر مواج خواهد شد.

وظیفه در پایان به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز جمعه (۲۲ شهریورماه) آسمانی تا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد، برای روز شنبه (۲۳ شهریور) آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری، در برخی ساعات وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای ۲۷و ۱۷ درجه سانتی‌گراد، برای روز یکشنبه (۲۴ شهریورماه) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد و برای روز دوشنبه (۲۵ شهریور) آسمان صاف تا کمی ابری، با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار