فال روزانه پنج شنبه 21 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۶۲۸۸
تاریخ انتشار: 2019 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، مهربان، آماده ی کمک به دیگران، طرفدار سادگی و عاشق صلح و دوستی هستید. شما همیشه ایده های جدید و خلاقانه ای در سر دارید و در انجام هر کاری که به عهده می گیرید وسواس زیادی به خرج می دهید و بسیار کمال گرا هستید. شما باید دمدمی مزاجی و حسادت را از لیست ویژگی های شخصیتی خود خط بزنید تا شخص بهتری باشید. سالی که پیش رو دارید فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و شانس این را خواهید داشت که رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. احتمال سفر به مقصدی دوردست در طول امسال برای شما بسیار زیاد خواهد بود. همچنین، در طول این مدت شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و شراکت های پربازدهی را می توانید با آنها آغاز کنید. سودهایی که برای مدتی طولانی در انتظارشان بوده اید امسال بالاخره به دستتان خواهند رسید. همچنین معاملاتی که انجام می دهید و پول هایی که از منابع غیرمنتظره به دستتان می رسند به بهتر شدن وضع مالی شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. با این همه، شما تنش ها و استرس هایی را نیز تجربه خواهید کرد و مسائلی از قبیل مخارج غیر مترقبه و وضعیت سلامتی برخی از عزیزانتان ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد، اما هیچ مشکل غیر قابل حلی سر راهتان قرار نخواهد گرفت. همسرتان شما را در تمام طول سال مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد و در روزهای سختی در کنارتان خواهد بود، اما اگر بچه دار باشید فرزندانتان از سخاوت و مهربانی شما سوء استفاده هایی خواهند کرد که اصلا برای شما خوشایند نیست. ماه های آذر، اردیبهشت و تیر بهترین و مهم ترین ماه های امسال خواهند بود.

فروردین

شما در ایجاد تعامل با دیگران بسیار ماهر هستید و این مهارت شما امروز بیشتر از روزهای دیگر به کارتان خواهد آمد. درک و فراست شما بسیار بالاست و قادر هستید به طور غریزی افکار، نیازها و خواسته های دیگران را بدون اینکه حرفی بزنند و یا کاری کنند، درک کنید. شما بی هیچ چشم داشتی تجربیات و دانش خود را به دیگران انتقال می دهید. البته این کار شما به سود خودتان نیز هست هرچند که به آن نیازی ندارید. اطرافیانتان قصد خیر شما را درک می کنند و به شما نزدیکتر می شوند و احترام خاصی برای شما قائل می شوند. این ممکن است از جنبه های مختلف به نفع شما باشد. رویداد های اجتماعی ممکن است موجب آشنایی شما با افراد جدید و دوستی با آنها شود.

اردیبهشت

امروز پر از شور و هیجان هستید و انرژیتان تمامی ندارد. با این حال ممکن است چیزی در اعماق ذهنتان مانند خوره اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. شاید اگر بتوانید افکار خود را کنترل کنید و به خودتان انگیزه بدهید اثر این انرژی منفی مقطعی و گذرا باشد. زمانی که به دلیل اصلی این منفی نگری پی ببرید می توانید خیلی سریع و راحت به آن غلبه کنید و موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان حفظ کنید. اگر دوستانتان به کمک شما نیاز دارند، حتی اگر سرتان شلوغ بود و حوصله نداشتید هم، روی آنها را زمین نیندازید. شاید شما تنها کسی باشید که می تواند به او کمک کند. گوش کردن به حرف او زمان چندانی از شما نخواهد گرفت.

خرداد

خلاقیت فعلی شما صحنه ای زیبا به وجود آورده است که ارزش نگاه کردن را دارد، زیرا به نظر می رسد که شما دارید با آزادی کامل و بر اساس رویاهایتان زندگی می کنید. شما بال های خود را گشوده اید و دارید به سرعت پرواز می کنید و پیش می روید. البته این احساسات و تفکرات شما، هر چند به نظر دیگران ناشناخته باشند هم ریشه در واقعیت دارند و این موضوع باعث می شود که شما تماس خود با دنیای واقعی را از دست ندهید. توانایی شما در ایجاد تعادل بین ماجراجویی و مسئولیت پذیری آگاهانه شما را قادر می سازد که بهتر از همیشه به سوی آینده پرواز کنید. تا می توانید بلند بپرید! البته یادتان باشد زمان کافی برای استراحت کردن را نیز در برنامه خودتان قرار دهید.

تیر

اگر در حال حاضر در سازمانی کار می کنید و از کار خود هم بسیار راضی هستید، ممکن است امروز سازمانی که در آن مشغول به کار هستید از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شود. شاید این شرایط شما و همکارانتان را شوکه کند ولی قسمت خوب ماجرا این است که زود این موضوع را فهمیده اید و می توانید راه حلی اساسی برای آن پیدا کنید. این خبر ممکن است تاثیر بسیار مخربی بر روی هدفتان بگذارد و مجبور شوید ارزیابی جدیدی از هدفتان انجام دهید. منتظر یک بحث شدید بین خود و همکارانتان باشید. خونسردی خودتان را حفظ کنید و مواظب باشید در شرایط متشنج حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

مرداد

یکی از اعضای خانواده تان ممکن است بخواهد برای مدتی نه چندان طولانی، از منزل دور باشد و یا به مسافرت برود. این موضوع ممکن است شما را مضطرب کند و احساس دلتنگی عمیقی شما را آزار دهد. سعی نکنید که عزیزتان را از انجام دادن این کار باز دارید و مانع این سفر شوید. به او کمک کنید تا راه خود را پیدا کند و همانطور که دوست دارد زندگی کند. دلسوزانه به صحبتهایش گوش کنید و اجازه دهید که او خود کارهایش را مدیریت کند و کمی مستقل باشد. این شخص بدون حضور خانواده احساس در مضیقه و تنگنا بودن دارد و این حس مانع از این می شود که به هر جایی برود و کارهای خطرناک انجام دهد.

شهریور

امروز ممکن است به دلیل استرس، نتوانید با دیگران ارتباط موثری برقرار کنید. به احتمال زیاد مایل به صحبت کردن با هیچ کسی نخواهید بود حتی اگر این شخص بهترین دوستتان یا یکی از اعضای خانواده تان باشد. این ممکن است برای شما و اطرافینتان سخت باشد چرا که کسانی که اطراف شما هستند از شما تقاضای کمک و یا مشورت در برخی کارها را خواهند داشت و اگر شما به آنها کمک نکنید کارشان با مشکل روبرو خواهد شد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید با آرامش شرایط را کنترل کنید. این وضعیت موقت است و به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد. به تنهایی به رستوران بروید و غذای مورد علاقه تان را میل کنید و شب قبل از خواب کتاب بخوانید.

مهر

در حال حاضر مسائل مالی دارند برای شما به خوبی پیش می روند ولی به دلیل اینکه وضعیت مالیتان ایده آل نیست، نمی خواهید با کسی در مورد آن صحبت کنید. به احتمال زیاد شما می خواهید تصمیمی بگیرید که بر اساس علاقه خودتان باشد و نمی خواهید تصمیمتان تحت تاثیر حرف های دیگران قرار بگیرد. هر چقدر تلاش کنید که تصمیمتان را پنهان کنید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان از این موضوع با خبر می شود. ممکن است آنها این موضوع را با حدس و گمان های خود بفهمند و شاید خودتان کاری کنید که این موضوع لو برود. به هر حال نباید هراسان عمل کنید. آنها شما را درک می کنند و تلاشی برای مانع شدن در برابر خواسته ی شما نخواهند داشت.

آبان

امروز تمایل به تنها بودن دارید و به احتمال زیاد روزتان را با خواندن کتاب مورد علاقه تان و یا انجام دادن پروژه ای که مسئولیتش به شما محول شده بگذرانید. هر چند که ممکن است این روش کار کردن زیاد موثر نباشد و منجر به موفقیت شما نشود. ممکن است برخی افراد برای صحبت با شما به دیدارتان بیایند و یا برخی از دستگاه هایتان مشکل پیدا کنند و نتوانید به کارتان ادامه دهید. ممکن است یک تماس غیر منتظره از شخصی دریافت کنید که از شما کمک بخواهد و مجبور شوید به کمک او بروید. یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با روی خوش با دیگران صحبت کنید. ممکن است فردا تنها باشید!

آذر

ممکن است احساس عجیبی داشته باشید که چیزی در زندگیتان درست نیست! ریشه این احساس ممکن است در محله تان باشد و یا مشکل از یکی از دوستان و یا اقوامتان باشد. در هر صورت به احتمال زیاد کل روز را به فکر این موضوع خواهید بود و فکر کردن به آن شما را رنجور خواهد کرد. بهتر است به کسی که فکر می کنید با او مشکل دارید تلفن بزنید و یا به دیدار او بروید و مشکل خود را با او حل کنید. اگر این کار را نمی کنید حداقل به فکر راهکاری برای حل این مشکل باشید. به احتمال زیاد این مشکل جدی نخواهد بود و مربوط به یکی از دوستان شماست. با تدبیر و اندیشه می توانید به سادگی این مشکل را حل کنید.

دی

امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. شما چند ماه گذشته را به سختی کار کرده اید و بسیار خسته هستید. به نظر خودتان به استراحت کوتاهی نیاز دارید و این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. امسال می خواهید مسافرتی متفاوت با دیگر سفرهایتان داشته باشید مثلا ممکن است بخواهید به کشورهایی سفر کنید که پیشینه ی تاریخی و معنوی دارند. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان از خانواده و کسانی که دوستشان دارید جدا هستید. سعی کنید بیشتر با خانواده وقت بگذرانید. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند.

بهمن

امروز سلامتی شما در بهترین وضعیت خود قرار دارد. به احتمال زیاد از نظر روحی، جسمی و احساسی بسیار قوی هستید و انرژی زیادی دارید. شما آماده مصرف این انرژی فوق العاده ی خود برای رسیدن به تمام هدف های مهمتان هستید. اگر از لحاظ فیزیکی مشکلی برایتان پیش آمده باشد آرزوهایتان به شما کمک می کنند که مصدومیت هایتان را زودتر پشت سر بگذارید و مسیر پیشرفت را از سر بگیرید. افزایش درک متقابل شما و کسانی که با آنها ارتباط دارید روابطتان را سرشار از عاطفه و احساس خواهد کرد. از پیروزی هایی که در گذشته داشته اید انرژی بگیرید، سعی کنید شخصیت خود را تغییر ندهید و همانگونه که هستید به راهتان ادامه دهید و از روزتان لذت ببرید.

اسفند

امروز علاقه شما به تفکر درباره موضوعات جدی مانع پیوستن شما به دیگران در بازی و تفریح نخواهد شد. حتی اگر وسوسه شوید که برای دیگران رئیس بازی در بیاورید هم وقتی روحی سبکبال و شاد داشته باشید نمی توانید این کار را برای مدت زیادی ادامه دهید. شریک شدن در شادی های دیگران و لذت بردن از روزتان امروز بیش از رسیدن به هر هدف و برنامه ریزی دیگری می تواند برایتان مفید باشد. همه ما لازم داریم که گاهی بدون اهمیت دادن به هیچ چیزی و بی آنکه فکرمان را درگیر مسائل و مشکلاتمان بکنیم آزادانه به بازی و تفریح بپردازیم. اگر احساس خشم و استرس می کنید بهترین کار ممکن این است که به موسیقی روی بیاورید و با صدای بلند همراه با آهنگ ها بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار