رقابت بهاره رهنما با مستوفی برای بازی در «روز واقعه»+عکس
کد خبر: ۱۵۶۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به بهانه پخش مجدد فیلم «روز واقعه» بهاره رهنما از رقابت خود با ۲ بازیگر دیگر برای بازی در این فیلم صحبت کرد.

نکته جالبی که وجود دارد این است که بهاره رهنما یکی از گزینه‌های بازی در فیلم «روز واقعه» بود؛ نقشی که در نهایت به لادن‌ مستوفی سپرده شد.

رهنما درباره پذیرفته نشدن برای بازی در «روز واقعه» گفت :«من به دلیل ارادتی که به امام‌ حسین (ع) دارم و فوق‌العاده بودن متن «روز واقعه»، خیلی متاسفم که جزو آخرین کاندیداهای بازی در این فیلم بودم اما انتخاب نشدم. آقای شهرام اسدی، خانم لادن مستوفی را انتخاب کرد.»

رقابت بهاره رهنما با مستوفی برای بازی در «روز واقعه»

رهنما درباره حسرت بازی در این فیلم گفت: «این کار، جزوکارهایی است که همیشه بر دلم ماند که کاش در آن بازی می‌کردم. بین من، خانم فریبا کوثری و خانم لادن مستوفی، در آخرین‌ مرحله، خانم مستوفی انتخاب شد ولی اصولا آدم افسوس به گذشته‌ای نیستم و مسیرم رو به جلو است.»

ویکی سینما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
15
خخخخخ
ناشناس
|
Turkey
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
1
1
به نطر من ایشون با این سن و سال و این حجم از لوازم ارایش و لباسهای سبک و جنجالی و اینهمه انتقادی که مردم ایران ازشون میکنند بهتره همون بمونه کانادا، ایشون خیلیم از خودشون تعریف و تمجید میکنند و ادعای سواد و فرهنگ دارند، بهتره برای دختر جوانی که دارند وقت بذارن و به زندگیشون سر و سامان بدن، سالهاست از ساخت فیلم روز واقعه میگذره، ایشون هنوز تو گذشته موندن و افسوس میخورن؟ در عوض یه حاجی پولدار تور کردین و نماز اول وقتو.....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار