نذر سبز محرم؛ جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی
کد خبر: ۱۵۶۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

گروه‌های داوطلب مردمی و شماری از فعالان سازمان‌های مردم‌ نهاد به همراه برخی مسئولان محیط زیست شهر تهران امروز اقدام به جمع‌آوری زباله و ظروف یکبار مصرف رها شده در سطح معابر کردند.

گروهی از شهروندان و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در عاشورای امسال با حضور در نقاط مختلف شهر تهران اقدام به جمع آوری زباله و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از سطح معابر کردند.

نذر سبز محرم؛ جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی

این اقدام امسال با دعوت پویش #به جای پلاستیک اجرا و با استقبال گروه‌های مختلف شهروندان روبرو شد و افراد مختلفی به شکل داوطلبانه در مناطق مختلفی از تهران از جمله خیابان رودکی، میدان هفت حوض، بازار تهران، میدان راه آهن، نازی آباد، جوادیه، عباسی، خیابان دولت، میدان هفت تیر، خیابان بهار، عبدل آباد، خانی‌آباد نو، شهرک شریعتی، یوسف آباد، صادقیه، پونک، نارمک، تهرانپارس و... اقدام به جمع‌آوری زباله از سطح معابر کردند.

حجت نظری -عضو شورای شهر تهران-، حسین بحیرایی -شهردار منطقه ۱۰ تهران-، شینا انصاری -مدیر کل توسعه پایدار و محیط زیست شهرداری تهران- در این پویش حاضر شدند و اقدام به جمع آوری زباله از سطح معابر و خیابان‌ها کردند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
هر کسی که یک کیسه زیاله از وسط خیابان جمع میکنه تا چند روز مدام ژست شهروند با فرهنگ را به خود گرفته و تصاویر خود را با پلاکارد در شبکه های منتشر میکند همه شهروندان باید یاد بگیرند که زباله ریختن در خیابان و محیط زیست کاری بسیار زشت است و قانون باید خاطیان را جریمه کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار