فال روزانه سه شنبه 19 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۶۱۱۳
تاریخ انتشار: 2019 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 شهریور به دنیا آمده ای، تولد مبارک! شما فردی مثبت اندیش، پر انرژی و با انگیزه هستید. اما گاهی غرورتان شما را از پیشرفت باز می دارد. سعی کنید که امسال متواضع تر باشید و در مشارکت با دیگران تصمیم گیری های مهم تان را انجام دهیدشما مدت هاست آرزویی در سر دارید، این آرزوی شما با کمی تاخیر عملی خواهد شد بنابراین باید صبور و همچنان امیدوار باشید. قبول کردن شسکت به معنای بسته شدن درها نیست بلکه مقدمه ای برای پیروزی تان است بنابراین شکست هایتان را بپذیرید و از آنها درس بگیرید. شاید در سال پیش رو مسئولیت های زندگی بیشتری بر دوش تان باشد اما مطمئنا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. پیشنهادهای خوبی در زمینه کاری به شما می شود که اگر جسارت داشته باشید و قبول کنید، تغییرات زیادی در زندگی تان رخ خواهد داد. اگر گره ای در رابطه عاطفی شما افتاده، امسال به طور کامل برطرف می شود و شما عشق واقعی را تجربه خواهید کرد. دنیا را سخت نگیرید تا بر شما سخت نگیرد. امسال سال سفر، تغییرات بزرگ و پیشرفت است، به خصوص در ماههای مهر، اسفند و اردیبشهت از آن نهایت لذت را ببرید.

فروردین

به فکر شروع کاری هستید اما دوست دارید که خیلی سریع آن را به اتمام برسانید. این را بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما با صبوری، یک روز چشمان تان را باز می کنید و می بینید که یکی از بزرگ ترین آرزوهای زندگی تان برآورده شده است. شخصی زیر گوش تان آیه یاس می خواند، او را از خودتان دور کنید تا ببینید چقدر در روحیه تان تاثیر مثبت می گذارد. مدیتیشن یکی از راههایی ست که می تواند تمرکز و آرامش را به شما باز گرداند. امروز زمان خوبی ست تا کمی با شریک زندگی تان خلوت کنید و کمی شور و هیجان به زندگی تان دهید.

اردیبهشت

امروز در میان دوستان یا خانواده خود دل فردی را ناخواسته می شکنید. از آنجا که شما مقصرید بهتر است از او معذرت خواهی کنید. امروز کمی درگیری ذهنی دارید. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع تر از آنها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. فردی پیشنهادی به شما می دهد که در مورد آن دودل هستید. کمی وقت بخواهید تا خوب فکر کنید و سپس جواب دهید.

خرداد

اگر چه افراد زیادی دوروبرتان هستند اما همه آنها قابل اعتماد نیستند. این روزها حسودان و افرادی که می خواهند از شما سواستفاده کنند زیادند، بنابراین حواس تان را بیشتر جمع کنید. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکنید زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد.

تیر

زمان خوبی ست تا برای روزهای باقی مانده تان برنامه ریزی کنید. کاری را شروع کرده اید که نباید تا رسیدن به نتیجه از آن دست بکشید. اگر لحظات تان را از دست دهید، یعدها پشیمان خواهید شد. امروز شریک زندگی تان به تازگی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، بهتر است به جای گیر دادن، او را تنها بگذارید زیرا بدان احتیاج دارد. درخواست کمکی از شخصی دارید، دوستی تان را به او ثابت کنید و مطمئن باشید که او نیز به زودی این محبت شما را جبران خواهد کرد.

مرداد

در روابط تان به مشکل برخورده اید. یادتان باشد که اختلاف را باید در مراحل اول برطرف کرد در غیر این صورت قابل کنترل نیست و ممکن است در آینده برایتان پشیمانی به همراه بیاورد. روحیه ماجراجویانه تان افزایش یافته و دوست دارید که به کار دیگران سرک بکشید اما مراقب باشید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. در محیط کار افرادی سنگ جلوی پایتان می اندازند، بی توجهی بهترین عکس العمل در مقابل رفتارهای ناشایست آنهاست. به زودی خبری خوش در مورد مسایل مالی خواهید شنید.

شهریور

اگر چه خودتان فکر می کنید که رفتار خوبی با دیگران دارید اما بعضی از حرف هایتان برای دیگران آزاردهنده است بنابراین بیشتر مراقب کلامی که به زبان می آورید باشید. امروز خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید زیرا که افراد قوی تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. پس اطلاعات تان را بیشتر کنید و دست پرعمل کنید. امروز زمان خوبی ست تا با شریک زندگی تان خلوت کنید. او دردو دلی دارد که شما آن را نشنیده اید، پس کوتاهی نکنید و امروز را کنارش باشید.

مهر

دلخوری کوچکی میان شما و یکی از دوستان تان پیش آمده که بهتر است آن را دور بریزید و به روی طرف مقابل تان نیاورید. شما به او نیاز دارید، پس بهتر است که رابطه تان را حفظ کنید. به جای این که خودتان را به جزییات محدود کنید، این بار کلیات را در نظر بگیرید. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. خرج های بی خود را کنار بگذارید و تا می توانید پول تان را ذخیره کنید. به زودی به این پول برای انجام کاری احتیاج پیدا خواهید کرد.

آبان

در مسیر پیش روی شما محدودیت های زیادی وجود دارد اما نباید خودتان را ببازید. هر چه سرسخت تر باشید، بهتر است. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. یادتان باشد که برای بلند شدن اول باید خزیدن، نشستن و بعد راه رفتن را بیاموزید. دوستی از دوران های قدیم به سمت تان می آید و پیشنهادی به شما می دهد که بهتر است رودربایستی را کنار بگذارید و حرف دلتان را بزنید.

آذر

کاری را قبول کرده اید که بیش از توانتان است اگر می خواهید که این کار را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر شریک زندگی تان می تواند کمک حال تان باشد. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید.

دی

پیش روی شما یک دوراهی ست که نمی دانید کدام را انتخاب کنید. همانقدر که به منطق تان اهمیت می دهید، احساس تان را نیز در اولویت بگذارید. در تعادل این دوست که بهترین تصمیم را خواهید گرفت. اخیرا گره ای به کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. از آنجا که خانواده امین ترین افراد زندگی ما هستند، از آنها مشورت بگیرید. اگر چه فرد مغروری هستید اما امروز در رابطه تان غرور نداشته باشید که به ضررتان تمام می شود.

بهمن

اگر در روابط تان به جای اولویت به خود، دیگران را در اولویت قرار دهید، ضررهای زیادی خواهید دید بنابراین امروز فقط به خودتان اهمیت دهید. فردی در مقابل شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت عجیب و غریبی دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاو شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. در انتهای روز نیز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و یک پیشنهاد کاری به شما می دهد. قبل از قبولی آن خوب زمانبندی های لازم را انجام دهید.

اسفند

چند روزی ست موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن این روزها خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. بنابراین به جای فکر کردن به آینده، در زمان حال زندگی کنید. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. فردی که به او علاقه دارید و از خود نرنجانید. همین دلخوری های کوچک ممکن است در آینده تبدیل به گره ای در رابطه تان شود. برای جواب دادن به فردی عجله نکنید. هر چه منطقی تر تصمیم بگیرید، بهتر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار