دریافت جایزه معروف برای نخستین بار در جشنواره ونیز
کد خبر: ۱۵۶۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مؤسسه روزنامه نگاران ایتالیایی، در حاشیه فعالیت‌های هفتاد و ششمین جشنواره بین المللی ونیز از بازیگر تونسی به نام «هند صبری» تقدیر کردند و جایزه Starlight Cinema Award را به او اهدا کردند. پیش از این آل پاچینو توانسته بود چنین جایزه‌ای را از مؤسسه دریافت کند.

جایزه معروف به بازیگر زن عرب برای نخستین بار در جشنواره ونیزاختصاصی تابناک باتو؛ مؤسسه روزنامه نگاران ایتالیایی، در حاشیه فعالیت‌های هفتاد و ششمین جشنواره بین المللی ونیز از بازیگر تونسی به نام «هند صبری» تقدیر کردند و جایزه Starlight Cinema Award را به او اهدا کردند. پیش از این آل پاچینو توانسته بود چنین جایزه‌ای را از مؤسسه دریافت کند.

 

جایزه معروف به بازیگر زن عرب برای نخستین بار در جشنواره ونیز

این بازیگر تونسی که به تازگی به عنوان عضو انجمن داوران مسابقه فیلم اولی‌ها در جشنواره ونیز انتخاب شده، (مسابقه‌ای که امسال راه افتاده)، از کسب این جایزه ابراز خوشحالی و مسرّت کرد.
صبری، در حساب اینستاگرامی خود مجموعه تصاویری را منتشر کرد و نوشت: امروز جایزه Starlight Cinema Award را از مؤسسه روزنامه نگاران ایتالیایی دریافت کردم.

جایزه معروف به بازیگر زن عرب برای نخستین بار در جشنواره ونیز

وی افزود: افتخار می‌کنم که نخستین هنرمند زن عرب هستم که این جایزه که از سال ۲۰۱۴ اهدای آن آغاز شده را دریافت می‌کنم، شماری از ستاره‌های بین المللی از جمله آل پاچینو این جایزه را دریافت کرده اند و این افتخار بزرگی برای من است.

تعدادی از سلبریتی‌های عربی هم کسب این جایزه را به هند صبری تبریک گفته و او را شایسته این جایزه توصیف کردند.

جایزه معروف به بازیگر زن عرب برای نخستین بار در جشنواره ونیز

هند صبری، با نقش آفرینی در فیلم (الفیل الأزرق ۲: فیل آبی ۲) که در ماه آگوست پخش شد، موفقیت قابل توجهی را در کارنامه کاری خود رقم زد و مردم و منتقدان به یک اندازه فیلم را ستودند.
هند صبری متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۷۹، هنرپیشه و وکیل اهل تونس است که در مصر زندگی می‌کند. مجله عربین بیزنس او را در لیست صد زن قدرمند سال ۲۰۱۳ قرار داده‌بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
4
3
قضاوت انسانها نمی تونه جدا از تاثیرپذیری از ظاهر باشه
امیدوارم انتخاب ایشون بر مبنای صلاحیت باشه و نه ظاهر زیبایش!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار