تجاوز جنسیِ ۲ مرد آلمانی به ۴۵۰ کودک
کد خبر: ۱۵۵۹۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

دو مرد آلمانی که بیش از 20 سال در یک اردوگاه در آلمان، صدها کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرارداده بودند، توسط قاضی به جمعاً 25 سال زندان محکوم شدند!

تجاوز ۲ مرد آلمانی به  ۴۵۰ کودک

این دو مرد به نام‌های "آندریاس" 56 ساله و "ماریو" 33 ساله روز پنجشنبه 5 سپتامبر توسط قاضی شهر "لوجه" به ترتیب به 13 و 12 سال زندان محکوم شده‌اند؛ این دو در بین سالهای 1998 تا 2018 تعداد 450 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌اند؛ قربانیان آنها خردسالان بین 3 تا 14 ساله بودند!

به نوشته گاردین، بیشتر این آزارهای جنسی در کمپی در شهر "لوجه" واقع در شمال آلمان صورت گرفته‌است؛ این کمپ محلی است که خانوادهها برای تعطیلات و تفریح به آنجا میرفتند؛ این کودکان با وعده دریافت لپ‌تاپ یا هدایای دیگر نظیر جلسات اسب‌سواری، فریب این دو کودک‌آزار را خورده بودند.

این دو مرد از عمل وحشیانه‌ خود فیلم‌هایی را ضبط کرده بودند که مورد استناد مقام قضایی قرار گرفته‌ است؛ همچنین 33 شاهد متشکل از کودکان قربانی و خانواده‌های آنها، در دادگاه حاضر شده و علیه این دو متجاوز شهادت داده‌اند.

بازپرسان احتمال می‌دهند که تعداد قربانیان این دو مرد ممکن است بیش از هزار نفر باشد و برخی هرگز موارد آزار را به پلیس گزارش نکرده‌اند؛ برخی رسانه‌ها از این پرونده به‌عنوان بزرگترین رسوایی جنسی در آلمان یاد کرده‌اند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
3
باید اعدام می شدند نه زندان
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
به 14 ساله ها می گویند نوجوان ؛ نه بقول شما خردسال!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
7
2
المان که محدودیت پوشش نداره پس اونهایی که می گفتند مردم رو ازاد بذارید تا این مسایل کم بشه ببینند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار