فال روزانه یک شنبه 17 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۵۹۳۷
تاریخ انتشار: 2019 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با مسئولیت، مهربان، خلاق، قابل اعتماد وبسیار احساساتی هستید. شما توانایی فوق العاده ای در مبارزه با شرایط دشوار و موقعیت های ناخوشایند دارید و با جسارت و اراده ی محکمی که دارید خیلی خوب از پس آنها برمی آیید. با این حال شما لجباز و یکدنده هم هستید و گاهی به نظرات دیگران اهمیت نمی دهید و این رفتارتان همیشه به ضررتان تمام می شود. امسال شما شغل و یا مسئولیت های جدیدی را به عهده خواهید گرفت که به پیشرفت وضع مالیتان کمک قابل توجهی خواهند نمود. رویاهایی که مدتهایی طولانی در سر می پرورانده اید بالاخره به واقعیت خواهند پیوست. وضعیت سلامتی خودتان، درگیری هایی که با زیردستانتان دارید و مسائل حقوقی گاهی برایتان مشکلاتی را به وجود خواهند آورد،اما با بهتر شدن وضع مالی وبالاتر رفتن سطح رفاه زندگی تان از لحاظ روانی حال خوبی خواهید داشت و احساس شادی و خوشبختی خواهید کرد. دوستان و عزیزانتان هدایای زیادی را به شما خواهند داد که عشق و محبت آنها را به شما ثابت خواهند کرد. روابط عاطفی شما نیز به خوبی پیش خواهند رفت و اگر شریک راهتان را پیدا کرده باشید می توانید با خیال راحت از اوتقاضای ازدواج کنید. ماه های شهریور، آبان، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.
 فروردین
شما در سرگرم نشان دادن خودتان در حالی که در واقع هیچ کار خاصی انجام نمی دهید مهارت خیلی زیادی دارید، اما خوشبختانه امروز مجبور نیستید برای کسی نقش بازی کنید و بیشتر وقتتان در اختیار خودتان خواهد بود. البته این را باید به خاطر داشته باشید که در کل نیازی به داستان پردازی و نقش بازی کردن نیست. دست از تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران برداشته و در نهایت صداقت رفتار کنید و خودتان باشید. امروز قدرت تخیل شما هیچ حد و مرزی نمی شناسد و رویاهایتان ممکن است شما را به یک فرار غیر منتظره تشویق کنند. نیازی نیست که دیگران این انفجار خلاقیت در شما را ببینند و یا حس کنند، می توانید آن را در چارچوب ذهن خودتان حفظ کنید.

اردیبهشت

اگر یکی از افرادی که می شناسید دارد روزهای سختی را پشت سر می گذراند، امروز ممکن است که برای مشورت و یا درد دل کردن به سراغ شما بیاید. شما از نظر دیگران آدمی هستید که به بقیه اهمیت می دهید و در روزگار سختی دوست بسیار خوبی برای آنها هستید. این اهمیت دادن به دیگران و کمک کردن به آنها باعث شده است که احترام زیادی برای شما قائل باشند. کمک کردن به دیگران باعث می شود که آنها هم در روزهای سخت شما در کنار تان باشد و هر کاری که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند. شادی و بازیگوشی شما بیش از همیشه است و با شوخ طبعی خود همه را به وجد می آورید. دلیلی ندارد که جلوی این همه خوشحالی خود را بگیرید.

خرداد

امروز کمی شجاعت به خرج دهید و با چالش هایی که همیشه سعی داشته اید از آنها فرار کنید روبرو شوید و توانایی خود را در مقابله با این مشکلات بسنجید. با این کار شما دانش لازم برای رویارویی با مشکلی قدیمی که مدت ها شما را آزار می داده است پیدا خواهید کرد و به این واقعیت پی خواهید برد که خیلی قدرتمندتر از آن چیزی هستید که خودتان فکر می کرده اید. ممکن است در حال حاضر از لحاظ اقتصادی تحت فشار باشید و فشار ناشی از این وضعیت باعث شده است که به فکر راه حل های عجیب و غریبی بیفتید. از دوستان و اعضای خانواده بخواهید با شما همفکری کنند و نظر آنها را در مورد راه حل هایی که در نظر دارید بپرسید، شاید آنها راه حل بهتری به شما پیشنهاد کنند.

تیر

دلخوری هایی که در خانه و بین اعضای زخانواده تان به وجود آمده اند باعث شده اند که دلتان بخواهد امروز تا جایی که می توانید از خانه و خانواده تان فاصله بگیرید و سر خودتان را با کار کردن گرم نگه دارید. حتی اگر کار خاصی برای انجام دادن نداشته باشید هم سر خودتان را با کارهای غیر ضروری و متفرقه گرم نگه خواهید داشت و ممکن است حتی به انجام کارها و پروژه های خلاقانه و هنری روی بیاورید. راستش این بهترین کاری است که در حال حاضر از دست شما ساخته است. کمی به اهل خانه فرصت بدهید تا خودشان مشکلاتشان را با هم حل کنند و خودتان از فرصتی که برای پیشرفت در کارهایتان پیش آمده استفاده کنید.

مرداد

امروز بهتر است انتظار نداشته باشید کارهای مرتبط با تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر به خوبی و راحتی پیش بروند، مخصوصا اگر قصد داشته باشید با استفاده از آن با دیگران ارتباط برقرار کنید و یا چیزی بنویسید. در واقع تمام روز مشکلات مربوط به تکنولوژی شما را با خود درگیر خواهند کرد، پس اگر می خواهید پیامی را به دوستی برسانید بهتر است بااو تماس تلفنی بگیرید ویا حتی بهتر از آن، به طور حضوری به دیدار او بروید و حرف هایتان را با او بزنید. امروز همچنین تلاش های شما برای انجام پروژه های هنری و یا خلاقانه با مشکل مواجه خواهند بود و بهتر است این کارها را به روز دیگری موکول کنید.

شهریور

امروز ممکن است خبرهای ناراحت کننده ای در ارتباط با مسائل مالی به گوشتان برسند. شاید این اخبار به طور مستقیم با شما ارتباطی نداشته باشند، اما متأسفانه در نهایت وضعیت مالی شما را نیز تحت تأثیر قرار خواهند داد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و نگران نشوید. به احتمال زیاد اوضاع به آن بدی که شما فکر می کنید هم نیست و بخش عمده ی خبرهایی که به گوشتان رسیده اند دروغی بیش نیستند و تحت تأثیر بزرگنمایی رسانه ها قرار گرفته اند. هر چیزی که می خوانید یا می شنوید را بلافاصله باور نکنید و قبل از هر اقدامی تحقیق و بررسی کافی داشته باشید و حساب شده گام بردارید.

مهر

امروز شما در حل مشکلی که سر راهتان قرار گرفته است با دقت و توجه فوق العاده ای پیش می روید و تمام جزئیات را مورد بررسی قرار می دهید تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنید. قدرت تحلیلتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید خیلی خوب مشکلات را یافته و راه حل آنها را هم بیابید. فقط حواستان باشد که وقتی هم مشکل و هم راه حل را پیدا کردید دیگر بیش از اندازه به تحقیق و بررسی ادامه ندهید و دست به کار شوید. ای کاش می شد این همه شور و هیجانی که امروز دارید را یک جایی برای روز مبادا ذخیره کنید. شما می خواهید امروز یکی از آن روزهای فوق العاده باشد که در آن با موفقیت هایتان رکوردشکنی می کنید.

آبان

امروز متوجه استعداد جدیدی در وجود خودتان خواهید شد که پیش از این هرگز به آن فکر نکرده بوده اید. انگار استعدادهای شما تمامی ندارند و هر از گاهی جنبه ی جدیدی از آنها را کشف می کنید. نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشید و فرصت داشتن تجربه های جدید را از خودتان دریغ نکنید. امتحان کردن توانایی هایتان در انجام کاری بدان معنا نیست که باید لزوما در آن زمینه تخصص کامل پیدا کنید. فقط سعی کنید از این تجربه ی جدیدتان لذت ببرید. امروز اگر امکانش را دارید گوشی تلفن همراهتان را خاموش کنید و بیخیال ایمیل ها و پیام ها و شبکه های اجتماعی مختلف شوید. این دقیقا همان چیزی است که شما برای رسیدن به آرامش به آن نیاز دارید.

آذر

امروز دیداری غیر منتظره با یکی از دوستان خود خواهید داشت و با او در مورد مسائلی صحبت خواهید کرد که هر چند به طور مستقیم به شما ارتباطی پیدا نمی کنند اما شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. این صحبت ها می توانند باعث آشفتگی ذهن شما شوند، پس باید خودتان را آماده کرده و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا تحت تأثیر آنها قرار نگیرید. شما از قدرت ذهنی فوق العاده ای برخوردار هستید که شما را قادر می سازد دیگران و افکارشان را به راحتی درک کنید، اما اگر احتایط نکنید ممکن است با صحبت کردن در مورد چیزهایی که خود این شخص آمادگی صحبت در مورد آنها را ندارد باعث ناراحتی او شوید.

دی

امروز شما میل شدیدی به استقلال و رهایی از محدودیت هایی که شغلتان به شما تحمیل می کند، فرار از رابطه ای که فکر می کنید ادامه ی آن فایده ای ندارد و یا رهایی که از رکود و سکونی که فکر می کنیدبه زندگی شخصی تان حاکم شده است احساس می کنید. شما ایده هایی برای تغییر شغل،نقل مکان و یا پیدا کردن عشقی تازه در سر دارید که هر چند در نگاه اول دیوانه وار به نظر می رسند ارزش اینکه به آنها فکر کنید را دارند. این ایده ها خیلی منطقی تر از آن چیزی هستند که شما فکر می کنید، اما امروز روز خوبی برای تصمیم گیری نیست.بهتر است چند روزی دست نگه داشته و سپس تصمیمتان را نهایی کنید.

بهمن
امروز برای شما روز جدیدی خواهد بود. روز خوبی برای اینکه جنبه ی مهربان وجودتان را نشان دهید. برای دیگران وقت بگذارید و با آنها حرف بزنید و تا می توانید لبخند بزنید. دیگران به سمت شخصیت دوستانه و صمیمی شما جذب خواهند شد و شما هم از بودن با آنها لذت خواهید برد. اگر کسی دارد روز سختی را می گذراند به او نشان دهید که حواستان هست و اگر کاری از دستتان بربیاید برای او انجام خواهید داد. چند دقیقه وقت صرف کنید و به حرف ها و مشکلات آنها گوش کنید و نشان دهید که درکشان می کنید. اگر تحمل آن که محدودتان کنند را ندارید و دلتان می خواهد آزادانه حرکت کنید و فضای کافی داشته باشید یاد بگیرید کلمه «نه» را با خیال راحت به کار بگیرید.

اسفند

امروز شما این فرصت را خواهید داشت که چیزها را همان طوری که هستند ببینید، نه آن طوری که خودتان دلتان می خواهد باشند. شاید گاهی گول زدن خودتان کار ساده ای باشد، اما نمی توان حقیقت را تا همیشه مخفی نگه داشت و بالاخره زمانی فرا می رسد که حقیقت آشکار خواهد شد. تا وقت هست از فرصت استفاده کرده و با واقعیت ها روبرو شوید. امروز اگر قصد دارید کار جدیدی را آغاز کنید بی گدار به آب نزنید و قبل از هر کاری برای قدم هایی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. درست است که به شدت به ایجاد تنوع در کار و زندگیتان نیاز دارید، اما نمی توان در مورد موضوعات به این مهمی در لحظه تصمیم گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار