ترفندهای رژگونه زدن برای انواع چهره ها
کد خبر: ۱۵۵۷۱۲
تاریخ انتشار: 2019 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
آرایش کردن و خود آرایی این روز‌ها یک هنر به شمار می‌شود کسانی که با ترفند‌های آرایشی آشنا نیستند گاهی چهره خوب خود را به شدت بد نمایش می‌دهند؛ و زیبایی که با آرایش قرار بود به آن‌ها بخشیده شود کاملا نتیجه‌ای عکس دارد.

ترفندهای رژگونه زدن برای انواع چهره ها«تابناک باتو» آرایش کردن و خود آرایی این روز‌ها یک هنر به شمار می‌شود کسانی که با ترفند‌های آرایشی آشنا نیستند گاهی چهره خوب خود را به شدت بد نمایش می‌دهند؛ و زیبایی که با آرایش قرار بود به آن‌ها بخشیده شود کاملا نتیجه‌ای عکس دارد.

در آرایش کردن باید ابتدا فرم صورت و رنگ پوست و لوازم ارایش مناسب با ان‌ها را بشناسیم و دقت فراوانی داشته باشیم که با لوازم آرایشی نامرغوب پوست خود را به نابودی نکشانیم. یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی رژگونه‌ها هستند. با نیک صالحی همراه باشید تا نحوه زدن رژگونه برای صورت آشنا شوید.

ترفندهای رژگونه زدن برای انواع چهره ها
راهنمای زدن رژگونه برای صورت

برای اینکه پیشانی برجسته را کمی تخت‌تر نشان دهید، یک رژگونه یا پودر برنزه مات را انتخاب کنید چهره پر قوس کشیده ابروها، کمی چهره را کم رنگ می‌کند. مدادی را به صورت عمودی کنار بینی نگه دارید. ابروی شما باید از جایی که سمت بالای مداد با خط ابرویتان تماس پیدا می‌کند، شروع شود.

حالا ته مداد را در جهت گوشه بیرونی چشمتان بگیرید. قوس ابرو باید در جایی که ته مداد به آن اشاره می‌کند، تمام شود. ابرویتان را به دقت و هر بار فقط یک تار مو را بردارید، حالا در آیینه نگاه کنید تا ابروهایتان خیلی باریک یا گرد نشوند.

چهره کشیده

اگر فرم چهره شما کشیده است، روی گردی گونه هایتان رژگونه بزنید نه روی شقیقه ها. در غیر این صورت، چهره شما کشیده‌تر نشان داده خواهد شد.

چهره چهار گوش

برای این فرم چهره، به گردی گونه هایتان رژ گونه بزنید و با برس آن را به سمت شقیقه‌ها بکشید.

ترفندهای رژگونه زدن برای انواع چهره ها

چهره پهن

تنها روی گردی گونه هایتان رژ گونه بزنید، اما خیلی به بینی نزدیک نشوید و آن را به سمت گوش‌ها پخش نکنید. در غیر این فرم صورت، پهن‌تر نشان داده می‌شود.

استخوان بزرگ گونه

از رژ گونه‌های پودری استفاده کنید. یک بار ان را روی گردی گونه‌ها به سمت بالا و به سمت گوش‌ها بزنید. سپس با حرکات بالا و پایین برس، چند بار روی آن برس بزنید.

پیشانی برجسته

برای اینکه پیشانی برجسته را کمی تخت‌تر نشان دهید، یک رژ گونه یا پودر برنزه مات را انتخاب کنید که رنگ آن از کرم پودر تان تیره‌تر باشد، حالا آن را زیر خط مو‌ها از بالای گوش‌ها تا پیشانی بزنید و به سمت داخل مو‌ها کاملا پخش کنید.

نحوه رژ گونه زدن اگر صورت بیضی باشد

دختر‌های با صورت‌های بیضی خیلی خوش شانس هستند، چراکه چیزی را دارند که خیلی‌ها باور دارند مدل صورت ایده‌آل است. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن‌تر نشان دهید. اگر با لب‌های بسته لبخند بزنید، می‌توانید جای صحیح رژگونه را پیدا کنید؛ یادتان نرود که شما احتیاج ندارید که جایی از صورت‌تان را برجسته یا تیره کنید بلکه این بقیه صورت‌ها هستند که احتیاج دارند تا کاری کنند که بیضی‌تر به نظر بیایند.

ترفندهای رژگونه زدن برای انواع چهره ها

جا‌هایی که باید تیره‌تر شود: پیشانی، چانه، زیر گونه ها. جا‌هایی که باید روشن‌تر شود: بالای استخوان‌های گونه و پیشانی. رژگونه: استخوان‌های گونه.

از رنگ‌های روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره‌های لاغر و کشیده با این رنگ‌ها باز و زیباتر خواهند شد. صورت کامل صورتی است که طول و عرض آن تقریبا برابر باشد. این صورت‌ها نیاز به روش خاصــــی ندارند و می‌توانند با همان حرکات دورانی برس زیر برجستگی استخوان گونه به سمت بالا را رژگونه بزنند. اگر می‌خواهید صورت شما نمایی باطراوت‌تر پیدا کند از رژگونه‌های روشن‌تر استفاده کنید. با اســــتفاده از برس‌های بزرگ و حرکات دورانی برجستگی‌های گونه خود را با رژگونه بپوشانید.

مه شو ـ. آرایشیگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار