ماجرای سقوط مرگبار دندانپزشک افسرده
کد خبر: ۱۵۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 05    -    ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

همزمان با سقوط مرگبار دندانپزشک جوان از طبقه پنجم خانه‌اش، تحقیقات جنایی برای بررسی این ماجرا آغاز شد.

ساعت 2:30 ظهر سه‌شنبه 12 شهریور مأموران کلانتری 133 شهرزیبا در تماس با بازپرس کشیک قتل از سقوط مرگبار مردی 37 ساله خبر دادند.

با اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند که خانه‌ای پنج طبقه بود. با ورود به حیاط این ساختمان آنها با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که به نظر می‌رسید خود را از طبقه پنجم محل سکونتش به پایین انداخته است.

همسر این مرد در تحقیقات به پلیس گفت: همسرم دکتر دندانپزشک بود اما از مدت ها قبل به بیماری روحی و روانی مبتلا شده و افسردگی شدید داشت. مدتی پیش هم با خوردن تعداد زیادی قرص دست به خودکشی زد. اما بموقع متوجه شدم و او را به بیمارستان لقمان بردم و موفق شدیم او را از مرگ نجات دهیم.

زن جوان ادامه داد: امروز صبح شوهرم خانه را برای رفتن به محل کار ترک کرد. ساعتی از رفتن همسرم گذشته بود که دوستم با من تماس گرفت و گفت در مطب همسرم است و وقت دندانپزشکی داشته اما شوهرم به مطب نرفته است. نگران شدم و چندین بار با تلفن همراهش تماس گرفتم اما پاسخی نداد. برای اینکه مطمئن شوم خانه را ترک کرده است به پارکینگ رفتم. خودروی همسرم داخل پارکینگ بود. وقتی به خودرو نزدیک شدم ناگهان همسرم را دیدم. او چهار بسته قرص را باز کرده و داخل کیسه پلاستیکی ریخته بود و قصد داشت آنها را بخورد که من جلویش را گرفتم.

از او خواستم که منصرف شود. درنهایت با التماس‌های من از تصمیمش منصرف شد و با من به خانه برگشت.

از آنجا که هر دویمان سرما خورده بودیم برای اینکه حالش بهتر شود به آشپزخانه رفتم و مشغول درست کردن سوپ شدم. در همین لحظه هم همسرم به اتاق خواب رفت. ناگهان صدای مهیبی به گوشم رسید. خودم را به اتاق خواب رساندم ولی از همسرم خبری نبود. از پنجره باز اتاق خواب حیاط را نگاه کردم که با جسد او مواجه شدم.

بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، تحقیق از شاهدان و بررسی پرونده پزشکی دکتر دندانپزشک را صادر کرد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
1
0
بنظر میرسد شبهاتی وجود دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
از نظر مالی که مشکل نداشتن پس چرا خودکشی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
منم افسرده ام
خانواده شوهرم دنیارو برام تنگ کردند اگر خودمو کشتم تنها دلیلش اذیتهای انهاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار