فال روزانه چهارشنبه 13 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۵۵۵۶
تاریخ انتشار: 2019 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولد تمام افرادی که امروز 13 شهریور متولد شده‌اند مبارک باشد. پیش از هر چیزی، امیدواریم امسال، یکی از بهترین سال‌های زندگی شما بوده و به هر چیزی که در انتظار آن هستید، دست یابید. شما با تاثیری که از سیاره اورانوس گرفته‌اید، فردی مسئولیت پذیر، روش مند، صمیمی، منظم و خلاق هستید. همچنین از دیگر خصوصیات شما، مذهبی و فلسفی بودن است. شما می‌بایست تمایل خود برای انجام رفتارهای خودخواهانه و سرسختانه را بررسی کنید. امسال، سال بسیار پربار و مطلوبی برای متولدین 13 شهریور خواهد بود. خصوصا اگر ورزشکار، هنرمند یا نویسنده هستید، امسال سال شما خواهد بود. امسال میزان اعتماد به نفس شما افزایش یافته و انرژی بیشتری خواهید داشت. سرمایه گذاری‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید، امسال نتیجه خواهند داد و بازده خوبی خواهند داشت و اگر مشکل حقوقی دارید، به نفع شما حل و فصل خواهد شد. سفری برای تفریح یا تجارت در پیش خواهید داشت. سلامتی والدین یا افراد بزرگ خانواده، استرس‌هایی را به شما وارد خواهد کرد؛ صبور باشید. ماه‌های دی، فروردین و شهریور ماه‌های مهمی برای شما خواهند بود.

فروردین
اینکه بتوانید روزانه زمانی را صرف خودتان کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما این به این معنا نیست که خود را منزوی و گشه گیر کنید. اگر از خودتان سوال کنید که چرا زمان انقدر زیادی را برای خودتان صرف می‌کنید و پاسخی که به آن می‌دهید، جمله‌ای مثل "چون می‌خواهم از بقیه دور باشم" باشد، حتما باید در مورد این کارتان تجدید نظر کنید. چراکه این با این کار، تنها شرایط را برای خود بدتر و سخت‌تر می‌کنید. تنها روش موجود برای حل مشکلات، مواجهه با آنهاست؛ نه دوری گزینی از آنها. پس همین امروز بلند شوید و با مشکلات خود مواجه شوید. امروز ممکن است به خوشبختی شخص دیگری حسادت کرده و تا حدودی ناامید شوید. به دنبال گنجی باشید که در زیر سنگ پنهان است.

اردیبهشت

مراقب هیولا چشم سبز امروز، یعنی برج ثور باشید. امروز ممکن است پیش از آنکه حتی بخواهید، دچار حس حسادت شوید. بسیاری از دلایلی که باعث ایجاد این حس می‌شوند، ناشی از احساس ناامنی هستند. اگر در شغل، روابط یا خانواده خود احساس امنیت ندارید، یا کسی شما را تهدید کرده است، وقت آن است که به دلیل این موضوع نگاه کنید. به جای پاسخ دادن، به دنبال جستجو برای یافتن پاسخ صحیح باشید. با به اشتراک گذشتن لذتی که خودتان دارید می‌برید، آن را دو برابر کنید. گاهی اوقات برای اینکه چیزی درست پیش برود، به دو نفر احتیاج است. خود را از ترس قضاوت شدن آزاد کنید. امروز به کسی اجازه ندهید که شادی شما را برهم بزند.

خرداد

امروز ممکن است کمی نسبت به ظاهر خود احساس بد یا نامطمئنی داشته باشید.به جای اینکه خودتان را تکه تکه کنید، روشی برای پذیرش ظاهر خود پیدا کنید. چه از نظر وزنی، چه از نظر سنی و چه از هر لحاظ دیگر، اگر نمی‌توانید خودتان را همانطور که هستید بپذیرید، باید بیشتر روی خود کار کنید. به یاد داشته باشید که سلیقه دلخواه شما، با دیگران متفاوت است و قرار نیست همه مثل شما فکر کنند و به سلیقه شما عمل کنند. از انتقاد دیگران غافل نشوید. به یاد داشته باشید که تنها راه موفقیت بعضی از افراد، با همین انتقادها شکل می‌گیرد.

تیر

حس اصلی شما در این روز، احتمالا حسادت خواهد بود. اما نکته اصلی، روش مقابله با آن است. از خودتان بپرسید که چرا احساس امنیت ندارید؟ اگر به طرف مقابل خود حسادت می‌کنید، چرا چنین است؟ آیا به اندازه کافی به او اعتماد ندارد؟ اگر در محل کار به کسی حسادت می‌کنید، چه دلیلی دارد؟ علت اصلی حسادت خود را بررسی کنید. شلوغی بیش از حد امروز، ممکن است باعث ایجاد حس عصبانیت در شما شود. با قرار گرفتن در مناطق آرام و ساکت، آرامش بیشتری خواهید یافت.

مرداد

امروز ممکن است کارهای هنری و دستی مورد توجه شما قرار بگیرند. حتی اگر فرد ورزش دوستی هستید، یکی از رشته‌های ورزشی امروز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. خلاقیت، چه در فرآیند آن و چه در محصول نهایی، شما را راضی و خشنود خواهد کرد. به خودتان فرصت دهید تا قسمت‌های بیشتری از خود را کشف کنید. انرژی روزانه خود را به توانایی های خود اختصاص دهید. اگر به دنبال خرید چیزی هستید، محتاطانه رفتار کنید. مطمئن باشید آن چیزی که خریداری می‌کنید، صحیح و ماندگار است و تنها بازتاب تمایلات شما نیست.

شهریور

همراه شدن با دیگران ممکن است امروز برای شما چالش برانگیز باشد. جنبه های مختلف سیاره‌ها می‌تواند امروز شما را از خود جدا کند. ممکن است بی تاب شده یا به راحتی ناراحت شوید. اگر چنین حسی دارید، سعی کنید امروز بیشتر تنها باشید. اگر نمی‌توانید تنها باشید، صبور باشید و قبل از حرف زدن، قدری تامل کنید تا از هرگونه درگیری جلوگیری به عمل آید. یک کلمه محبت آمیز یا تشویقی برای کسی که دوستش دارید، به مراتب بهتر از انتقاد ناعادلانه از اوست. مایا آنجلو، یک شاعر، می‌گوید: "من آموخته‌ام که مردم آنچه شما گفتید را فراموش می‌کنند؛ مردم کارهایی که شما انجام می‌دهید را فراموش خواهند کرد؛ اما مردم هرگز فراموش نخواهند کرد که شما باعث شدید چه احساسی داشته باشند."

مهر

اگر امروز کمی احساسی شدید یا گریه کردید، تعجب نکنید. تاثیرات سیاره‌ای امروز، می‌تواند شما را نسبت به همه مسائل حساس کند. اگر حس کردید لازم دارید، خودتان را رها کرده و گریه کنید. سعی کنید بیش از حد در احساسات خود غرق نشوید؛ زیرا فردا روز بهتری در پیش خواهید داشت. امروز به خوبی از خود مراقبت کنید. فداکاری و ارادت شما در مورد اتفاقی، امروز در کانون توجه قرار دارد.

آبان

با دقت و وسواس نگاه کردن، می‌تواند چیزی باشد که امروز باید به آن توجه داشته باشید. این دقت و وسواس را باید صرف زمینه‌هایی مثل یافتن پول و ثروت، قدرت، موفقیت و عشق است. اگر حس می‌کنید وسواس شما بیش از اندازه است، با کسی در مورد آن صحبت کنید. در این باره می‌توانید با یک مشاور نیز صحبت کنید. امروز از بین بردن سوء تفاهمات را در اولویت برنامه خود قرار دهید. نفس خود و هرچیزی که ممکن است دچار ایجاد احساس خشم در شما گردد، دوری گزینید. شاعر و عارف معروف، رومی می‌گوید: "
از کفر و ز اسلام برون صحرائیست
ما را به میان آن فضا سودائیست
عارف چو بدان رسید سر را بنهد
نه کفر و نه اسلام و نه آنجا جائیست

آذر

لطف و بخشندگی را در خود ایجاد کرده و آن را نثار مشتری، شریک زندگی یا اطرافیان خود کنید. انتظارات خود را پایین آورده و دنیا را با سادگی و اصالت خود غافلگیر کنید. امروز به هیچ عنوان بدون فکر عمل نکنید. در مورد تصمیمات و پروژه هایی که پیش رو دارید، بیشتر فکر کرده و سنجیده عمل کنید. تصمیم نهایی خود را بیشتر از یک بار در ذهن خود مرور کنید. وقتی صحبت از روابط عاشقانه در میان است، هیچگاه سریع عمل نکنید. با ساده لوح بودن، باعث نشوید به خودتان آسیب وارد شود.

دی

زمان آن رسیده است که برای حل مشکلات خود، جدی‌تر رفتار کنید. اگر چندین بار سعی کرده‌اید مشکلات خود را برطرف کنید، وقت آن رسیده که وارد عمل شوید. تا قبل از آنکه دچار آسیب شوید و مشکلات تان به شما صدمه وارد کنند، به فکر رفع آن باشید. مراقب باشید. اول خوب به همه چیز فکر کنید. با یک دوست قابل اعتماد مشورت کنید. امروز همه چیز برای شما واضح و آشکارا خواهد بود. پلی از موفقیت‌های بیشتر و چشم اندازی از آینده خوب و روشن برای خود بسازید. شجاعت و دلسوزی شما، هدایای غیر مادی و البته معنوی هستند که می‌توانید به راحتی به اطرافیان خود هدیه دهید.


بهمن
با پا فشاری برروی خلاقیت خود، احساسات تان را بروز دهید. این کار می‌تواند قدرتمندتر از چیزی باشد که فکر می‌کنید. خلاقیت شما، بخش مهمی از شما را شامل می‌شود. احساسات تان نیز با آن در ارتباط است و به نوعی می‌توان گفت هر دوی این موارد با هم تعامل دارند. اگر یکی از این درها به هر دلیلی مسدود شد، کلید باز کردن آن، تمرکز روی مورد دیگر است. در مورد خلاقیت‌های خود با افراد نزدیک و صمیمی صحبت کنید. زمان را کنار بگذارید تا با نوشتن افکار خود یا به اشتراک گذاشتن آن با اطرافیان تان، روند ذهنی خود را تسکین بخشید. برنامه روزانه خود را دوباره بررسی کنید تا به تعهدات دنیوی خود نیز عمل کنید.

اسفند
ممکن است لازم باشد امروز با مخالفت‌های خود، مقابله کنید. این مخالفت ممکن است در مورد والدین یا معلم یا مربی شما باشد. نکته حائز اهمیت این که، اگر حرفی که دیگران می‌زنند در رابطه با زندگی شخصی و خصوصی شما یا نحوه زندگی کردن‌تان است، لازم نیست به حرف کسی جز خودتان گوش دهید. مطمئن باشید هر کاری که انجام می‌دهید، عده ای هستند که آن را نفی خواهند کرد! پس خودتان باشید. ممکن است بدون اینکه خودتان احساس کنید، افراد به خاطر خرد و دلسوزی شما جذب شما شوند؛ حتی اگر خودتان احساس نمی‌کنید خردمند یا دلسوز هستید! امروز کمی بصیرت، الهام و مهربانی را وارد زندگی خود کنید. سعی کنید بهترین نسخه از خودتان باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار