یک سفر مهیج با سافاری در جزیره کیش
کد خبر: ۱۵۵۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
سافاری در جزیره کیش یک تجربه‌ی بی نظیر از سافاری هیجان انگیز است. جزیره‌ی کیش اقلیم بی نظیری دارد و با طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد سالانه یک میلیون گردشگر جذب می‌کند.

سافاری در جزیره کیش یک تجربه‌ی بی نظیر از سافاری هیجان انگیز است. جزیره‌ی کیش اقلیم بی نظیری دارد و با طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد سالانه یک میلیون گردشگر جذب می‌کند.

سافاری در جزیره کیش  و تور کیش یک تجربه‌ی بی نظیر از سافاری هیجان انگیز است. جزیره‌ی کیش اقلیم بی نظیری دارد و با طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد سالانه یک میلیون گردشگر جذب می‌کند. در تابستان با وجود هوای گرم تفریحات آبی بی نظیری وجود دارد و در زمستان هوای خنک و معتدل یک فضای عالی برای گشت و گذار است. در صورتی که قصد سفر به کیش با استفاده از تور کیش را دارید، در نظر داشته باشید که به تفریحات ساحلی این جزیره زمانی را اختصاص بدهید. همچنین در نظر داشته باشید که بخش هیجان انگیز سفر شما سافاری در جزیره کیش است که می‌توانید از انواع تفریحات ساحلی و آبی لذت ببرید. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد سافاری در جزیره کیش و تور کیش ارائه خواهیم داد.

یک سفر مهیج با سافاری در جزیره کیش

 

سافاری جزیره کیش

به گزارش سفر باتو ، مجموعه‌ی سافاری در جزیره کیش در سال 1392 احداث شد. مساحت این مجموعه تا پنجاه هزار متر مربع می‌رسد  و دارای امکانات تفریحی وسیعی برای همه‌ی قشرها و همه‌ی سنین می‌باشد. این مجموعه امکانات پیشرفته‌ی وسیعی دارد و گردشگران می‌توانند در این مجموعه انواع تفریحات هیجان انگیز را تجربه کنند.

 

سافاری در صحرا

یکی از معروف‌ترین و هیجان انگیزترین تورهای سافاری، سافاری در صحرا و نقاط بیابانی است. گردشگران می‌توانند سوار خودروهای دو دیفرانسیل لندروور، نیسان پاترول، هامر، تویوتا لندکروزو و تویوتا FJ کروزو شده و از تجربه‌ی یک سفر هیجان انگیز در صحرا و در میان تپه‌های شنی لذت ببرند. بسیاری از گردشگران حتی ترجیح می‌دهند این سفر را سوار بر شتر انجام دهند.

 

موتور سواری سافاری جزیره کیش

قسمت دیگر سافاری در جزیره کیش شامل موتور سواری در مسیرهای آفرود است. این قسمت برای علاقه مندان به موتور سوار حرفه‌ای و آن‌هایی که می‌خواهند آدرنالین خونشان بالا برود بسیار دل‌نشین است. موتورهای حرفه‌ای از جمله موتورهای کراس، باگی، تریل و ATV برای موتور سواران حرفه‌ای در این قسمت موجود است و گردشگران می‌توانند خود موتور مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند و یک موتور سواری هیجان انگیز را تجربه کنند.

 

پیست‌های آفرود سافاری در جزیره کیش

سافاری در جزیره کیش شامل چندین پیست آفرود، آسفالت و استاندارد است که برای اتومبیل رانی و موتور سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه همچنین یک پیست آفرود با موانع صعب العبور دارد که علاقه مندان به این گونه مسیرها می‌توانند در این مسیر اتومبیل رانی (با اتومبیل‌های خاص مانند لند کروز) و موتور سواری کنند. قطعاً این قسمت از مجموعه‌ی سافاری در جزیره‌ی کیش برای علاقه مندان به شور و هیجان بسیار جالب خواهد بود.

 

تور VIP سافاری در جزیره کیش

این تور یک فرصت عالی برای گردش در جزیره و دیدن مکان‌های گردشگری و توریستی است. مدت زمان این تور یک ساعت و نیم است و در ساعات صبح قبل از ظهر انجام می‌شود. گردشگرانی که مایل به استفاده از این تور هستند، باید روز قبل آن را رزرو کنند و در ساعت مشخص شده در محل حرکت حضور داشته باشند. پس اتمام زمان تور گردشگران به محل اقامت خود بر می‌گردند و یا می‌توانند از دیگر امکانات مجموعه‌ی سافاری در جزیره کیش استفاده کنند.

 

پیست موتورهای ATV و موتورهای تریل در سافاری در جزیره کیش

موتورهای ATV موتورهایی با چهار چرخ هستند که سیستم دنده اتوماتیک دارند. موتور سواری با این نوع موتورهای در پیست‌های مخصوص بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. بسیاری از گردشگران پس از یک بار تجربه‌ی موتور سواری مایل هستند دوباره آن را در طول سفرشان تکرار کنند. در پیست موتورهای ATV چهار نوع مختلف موتور ATV وجود دارد که گردشگران می‌توانند هر کدام را دوست داشتند با توجه به میزان مهارت و گروه سنی‌شان انتخاب کنند.

 

تور باگی در سافاری در جزیره کیش

تور ماشین های باگی برای سیاحت در جزیره در نظر گرفته شده است. مدت زمانی که گردشگران سوار ماشین هستند بین 15 الی 20 دقیقه طول می‌کشد. مسیر در نظر گرفته شده برای این تور بسیار جذاب خواهد بود و گردشگران می‌توانند از دیدنی‌های مسیر که مناظر بکر و طبیعی است لذت ببرند. در طول مسیرهای آهوهای آزاد که آزادانه گردش می‌کنند و مناطق بکر و دست نخورده قابل مشاهده هستند. در نظر داشته باشید که برای رانندگی با ماشین‌های تور باگی نیاز به مهارت زیادی ندارید و در صورتی که گواهینامه داشته باشید می‌توانند خودتان رانندگی کنید.

 

بانجی جامپینگ در سافاری در جزیره کیش

بانجی جامپینگ و یا بانجی شوتینگ یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در مجموعه‌ی سافاری در جزیره کیش که یک تفریح عالی و پر از هیجان است.

 

شتر سواری در سافاری در جزیره کیش

شتر سواری در بیابان تجربه‌ی بسیار جالبی است که بسیاری از مردم شهر نشین در شهرهای مدرن دوست دارند آن را تجربه کنند. برای این تجربه فقط کافی است به قسمت شتر سواری در صحرا در سافاری در جزیره کیش بروید و از یک تجربه‌ی شتر سواری در بیابان و در میان تپه‌های شنی لذت ببرید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
2
عاغازاده ها جزایر هاوایی و قناری را ترجیح میدهند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار