توهین یک مقام برزیلی دیگر به همسر مکرون +عکس
کد خبر: ۱۵۵۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

«رنزو گراسیه» سفیر گردشگری برزیل که توسط رئیس جمهور این کشور برای توسعه صنعت گردشگری برزیل منصوب شده است طی فیلمی در توئیتر به شدت به «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه به دلیل انتقاد از نحوه مدیریت آتش‌سوزی در جنگل‌های آمازون حمله کرد.

وی در این فیلم ویدیویی با «دلقک» توصیف کردن مکرون گفت که وی نمی‌تواند مردم برزیل را فریب دهد.

این مقام برزیلی همچنین در مصاحبه با یک روزنامه برزیلی به شدت به همسر مکرون توهین کرد.

توهین یک مقام برزیلی دیگر به همسر مکرون

وی در این مصاحبه بریژیت مکرون را به اژدها تشبیه کرد و گفت که مکرون به دلیل زندگی با وی، نمی‌تواند به عنوان کارشناس مسائل آتش‌سوزی اظهار نظر کند.

پیشتر «ژائیر بولسارنو» که به اتخاذ مواضع خارج از عرف و غیرمؤدبانه شهره است، در یکی از صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی، چهره «بریژیت مکرون» همسر رئیس‌جمهور فرانسه را به سخره گرفته بود.

این اقدام بولسونارو، با واکنش منفی گسترده در رسانه‌های فرانسوی روبرو شد و امانوئل مکرون در واکنش به به اقدام جنجالی و توهین رئیس‌جمهور برزیل علیه بانوی اول فرانسه گفته بود: «واقعا ناراحت‌کننده است. هم برای او و هم برای مردم برزیل. معتقدم که زنان برزیلی وقتی این صحبت‌های رئیس‌جمهورشان را بخوانند، بابت آن شرمنده شوند. فکر می‌کنم باید هم از رفتار رئیس‌جمهورشان شرمنده باشند. من برای مردم برزیل احترام بسیار زیادی قائلم و به همین دلیل امیدوارم که در آینده بسیار نزدیک رئیس‌جمهوری داشته باشند که در شأن این جایگاه باشد».

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
1
2
چقدر اخلاق در سیاستمدارهای برزیلی کم یاب هست؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار