چگونه آرایشگر شویم؟
کد خبر: ۱۵۵۴۱۵
تاریخ انتشار: 2019 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

بر اساس تحقیقات انجام شده، آرایشگری یکی از شادترین مشاغل دنیاست. جذابیت و تنوع کار در این حرفه، ارتباط با افراد مختلف و از همه مهمتر، درآمد نسبتا خوب آرایشگری این شغل را به یکی از محبوب‌ترین حرفه‌ها در میان جویندگان کار تبدیل کرده است.

چگونه آرایشگر شویم؟

حتماً شما هم در طول روز با افراد مختلفی مواجه می‌شوید که هر کدام بنا به علاقه یا برای گذران زندگی شغلی را انتخاب کرده‌اند. اما تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که شادترین افراد بین تمام این مشاغل کدامیک هستند!؟ ممکن است بنا به مشاهدات شخصی با خود بگویید «خب حتما فلان دکتر با درآمدی که دارد!» یا «فلان مهندس که همیشه مشغول اجرای پروژه است!». البته که ممکن است در هر صنفی افراد شاد وجود داشته باشد، اما جالب است بدانید، بر اساس تحقیقات انجام شده، آرایشگری یکی از شادترین مشاغل دنیاست. جذابیت و تنوع کار در این حرفه، ارتباط با افراد مختلف و از همه مهمتر، درآمد نسبتا خوب آرایشگری این شغل را به یکی از محبوب‌ترین حرفه‌ها در میان جویندگان کار تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید شما هم یک شغل شاد مثل آرایشگری را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که برای رسیدن به آن باید علاوه بر تلاش و تمرین، وقتی را هم صرف آموزش حرفه‌ای خود کنید. چرا که آرایشگری در دنیای امروز، صرفا کوتاه کردن موی دیگران و به اصطلاح خودمانی «به سر کچل مردم اوستا شدن» نیست. مشتری انتظار دارد برای آرایشگر او علاوه بر تجربه و مهارت، نگاهی علمی و حرفه‌ای نیز به این موضوع داشته باشد.

برای اولین گام، برای اینکه یک آرایشگر شاد و حرفه‌ای باشید ابتدا باید دوره‌های آموزشی با کیفیت را شناسایی کنید. این موضوع هم به افزایش اعتبار شما نزد هم صنفی‌ها کمک می‌کند و هم باعث  می‌شود کسب و کار پر رونقی داشته باشید.

چگونه آرایشگر شویم؟

کدام آموزشگاه را برای آرایشگری انتخاب کنم

برای شناخت بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه، عوامل گوناگونی وجود دارد که در هنگام انتخاب آموزشگاه باید به آن‌ها توجه کنید:

برند آموزشگاه آرایشگری؛

محیط جذاب و حرفه‌ای؛

امکانات پیشرفته و به‌روز؛

کیفیت تدریس اساتید آموزشگاه؛

متدهای آموزشی و رضایت هنرجویان،

از جمله عواملی هستند که در زمان انتخاب آموزشگاه آرایشگری مردانه باید به آن‌ها توجه کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که علاوه‌ بر عوامل ذکر شده، مهم‌ترین مسئله در یادگیری آرایشگری مردانه استعداد، تلاش و تمرین هنرجو است؛ تمامی عوامل ذکر شده در صورت وجود استعداد، علاقه و پشتکار هنرجویان می‌توانند مثمرثمر واقع شوند.

چگونه آرایشگر شویم؟

آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک‌رویان

آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با همراهی اساتید مجرب و حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات آرایشگاهی پیشرفته و مدرن، در زمینه آموزش آرایشگری مردانه فعالیت می‌کند. آموزشگاه آریشگری نیک رویان برند نمونه آموزشگاه آرایشگری مردانه در کشور است. این آموزشگاه از نظر متدهای تدریس و همچنین امکانات مجموعه، هم‌گام با آکادمی‌ها و دانشگاه‌های بین‌المللی پیش می‌رود.

از جمله افتخارات و دستاوردهای آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

نشان عالی رضایت‌مندی مشتری در سال ۱۳۹۵؛

نشان ملی مشتری‌مداری در سال ۱۳۹۶؛

مدال طلای بهترین اختراع مسابقات از مرکز ملی تحقیقات کشور تایلند

مدال نقره مسابقات بین‌المللی اختراعات iENA در کشور آلمان توسط جناب آقای میرزانژاد مدیر و موسس آموزشگاه نیک رویان برای اختراع ربات پیراشگر در سال ۱۳۹۷

نشان عالی مدیر سال ۹۷و ۹۸.

آموزشگاه نیک رویان دو شعبه فعال در شهر تهران دارد. شعبه میدان ولیعصر در مرکز تهران و در محیطی با مساحت 300 متر فضای آموزشی است. در این مرکز کلاس‌های تئوری، عملی و سالن ویژه ورکشاپ‌های تخصصی برگزار می‌شود. امکانات آموزشی این مجموعه بسیار مدرن و به‌روز است. شعبه دیگر آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان نیز در جنوب تهران و در منظقه نازی آباد واقع شده‌است.

چگونه آرایشگر شویم؟

خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک‌رویان

آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان امکانات ویژه‌ای به هنرجویان ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی خوابگاه
    • آموزش تمامی حرفه‌های آرایش و پیرایش از مبتدی تا تخصصی
    • پیرایشگر مردانه درجه ۱ و ۲
     • متعادل‌سازی چهره مردانه (گریم داماد)
     • چهره‌پردازی مردانه (گریم سینمایی)
     • ترمیم موی سر
     • کار با مواد شیمیایی
     • برگزاری ورکشاپ، سمینار و همایش‌های آموزشی
     • اخذ مدارک رسمی فنی و حرفه‌ای و بین‌المللی
     • پشتیبانی کارآموزان تا اشتغال پایدار

دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه‌ای بر اساس استانداردهای بین‌المللی تدوین شده‌اند و با اخذ مجوز رسمی از این سازمان برگزار می‌شوند. پس از اتمام هر دوره آموزشی، هنرجو به آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شود؛ درصورت قبولی هنرجو در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای، مدرک بین‌المللی به او اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آرایشگری آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.academybarber.com مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار