از بین بردن جوش های صورت با اسکراب قهوه
کد خبر: ۱۵۵۳۷۷
تاریخ انتشار: 2019 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
اگر به دنبال را‌های جدیدی برای افزودن زیبایی و مراقبت از پوست خود هستید حتما آموزش تصویری تهیه ماسک و اسکراب قهوه را تماشا کنید و بجای اینکه وقت خود را در فروشگاه‌ها و وب سایت‌های آنلاین آرایشی به دنبال ماسک‌های صنعتی بگردید، می‌توانید با یک دستور ساده صاحب پوستی زیبا و شفاف شوید.

از بین بردن جوش های صورت با اسکراب قهوه«تابناک باتو» اگر به دنبال را‌های جدیدی برای افزودن زیبایی و مراقبت از پوست خود هستید حتما آموزش تصویری تهیه ماسک و اسکراب قهوه را تماشا کنید و بجای اینکه وقت خود را در فروشگاه‌ها و وب سایت‌های آنلاین آرایشی به دنبال ماسک‌های صنعتی بگردید، می‌توانید با یک دستور ساده صاحب پوستی زیبا و شفاف شوید.

 

از بین بردن جوش های صورت با اسکراب قهوه

مواد لازم:

۱ قاشق غذاخوری قهوه

۱ قاشق غذاخوری نمک دریایی

۱ قاشق غذاخوری خامه ترش یا ماست

از بین بردن جوش های صورت با اسکراب قهوه

دستور عمل:

ابتدا قهوه را به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید. سپس بگذارید سرد شود و آبکش کنید. نمک و ماست یا خامه ترش را به پودر قهوه اضافه کنید.

پوست صورت را کمی مرطوب کنید و پوست را با حرکت دایره وار به مدت چند دقیقه با اسکراب ماساژ دهید. با این کار تمام سلول‌های مرده از بین می‌روند و پوست نرم و شفاف می‌شود.

پوست صورت را به جز اطراف چشم‌ها ماساژ دهید. بطور کلی اسکراب یا همان ماسک‌های پوست در کل باعث از بین رفتن آلودگی‌های روی پوست شده و زیبایی و شفافیت خاصی به پوست شما می‌دهند.

مد و فشن ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار