آزار و اذیت وحشتناک دختر ۱.۵ ساله توسط والدین معتاد
کد خبر: ۱۵۵۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

 

مدیرکل بهزیستی استان تهران از کودک آزاری دختر حدود دوساله در دماوند خبر داد و گفت: بدن این کودک توسط پدر و نامادریش مورد سوختگی قرار گرفته است که با ورود اورژانس اجتماعی و حکم دادستانی دماوند این کودک به یکی از مراکز بهزیستی سپرده شده است.

 داریوش بیات نژاد با اشاره به وقوع کودک‌آزاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: در تاریخ 3 شهریور ماه یک مورد کودک‌آزاری از طریق 123 به اورژانس اجتماعی اطلاع داده شد و همکاران بنده در محل حاضر شدند و مشخص شد که دختربچه‌ای یک‌ونیم ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همان دقایق اولیه هماهنگی لازم نیز با کلانتری محل انجام شد و بررسی‌‌هایی در مورد مسئله انجام گرفت و مشخص شد این کودک توسط پدر و نامادریش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در ادامه اقدامات بعدی برای این کودک انجام شد.

بیات نژاد ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که پدر این کودک 28 ساله بود و از همسر اول خود جدا شده و با خانم 18 ساله‌ای ازدواج کرده و دختر یکسال و نیم پیش آن زندگی کرده و متاسفانه توسط پدر و نامادری به طرز وحشتناکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و علاوه بر آثار ضرب و شتم برای بدن این کودک ( صورت، دست و پا و حتی آلت تناسلی) هم مورد سوختگی قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران توضیح داد: پدر و نامادری هر دو مصرف کننده مواد مخدر بوده و پس از بررسی ها اولیه ، کودک به یکی از مراکز درمانی برای طی فرایند درمان ارجاع داده شد و پس از این مرحله و با دستور دادستان دماوند، کودک به یکی از مراکز بهزیستی سپرده شد و تا تعیین تکلیف از سوی مقام قضائی در مرکز نگهداری خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
5
خدا لعنت کنه اینا رو . اینا حرمله های زمانن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار