جریمه ۵۰هزار تومانی برای پُشت ماشین‌نویسی
کد خبر: ۱۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: 2019 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: رانندگانی که اقدام به پشت‌نویسی خودروهای خود کنند، 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

 علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اظهار کرد: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آمده است که نصب هرگونه استیکر و یا برچسب که شعاع دید راننده را کم کند، ممنوع است.

وی با بیان اینکه در این بند قانونی آمده است که اگر برچسب موجب حواس پرتی رانندگان عبوری شود نیز ممنوع است، اضافه کرد: بر همین اساس در صورتی که چنین مواردی مشاهده شود، مطابق با قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه با فرا رسیدن ماه محرم شاهد افزایش پشت نویسی ماشین‌ها و اشعار مناسبتی ماه محرم هستیم، تصریح کرد: البته پلیس راهنمایی و رانندگی در این رابطه برخورد قانونی انجام می‌دهد.

شیرمحمدی گفت: نقاشی و دست نوشته‌هایی که روی شیشه‌ و بدنه خودرو در ایام محرم انجام می‌شود هم ممنوع است، چرا که دید راننده را مختل می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: برابر قانون هر خودرویی که اقدام به نصب استیکر و برچسب بر روی بدنه خودرو کند توسط عوامل پلیس اعمال قانون شده و 50 هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گل‌مالی خودرو نیز در ماه محرم ممنوع است، گفت: این مورد جزو موارد، تغییر وضعیت خودرو محسوب می‌شود، از همین رو اگر چنین وضعیتی در خودروها مشاهده شود، مدارک راننده ضبط می‌شود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار