به هم رسیدن مادر و دختر بعد از ۳۰ سال جدایی+عکس
کد خبر: ۱۵۵۲۲۷
تاریخ انتشار: 2019 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

مادر و دختر چینی پس از ۳۰ سال جدایی با تلاش پلیس دوباره به هم رسیدند و لحظای هیجان انگیز را در مقابل دیدگان مردم رقم زدند.

رسیدن به هم مادر و دختر بعد از ۳۰ سال جدایی+عکس


 خانم یان دونگای چینی از شهر بومی " آندو " در سال ۱۹۹۱ میلادی در سن ۱۷ سالگی خانه را به دلیل بحث و بگومگویی که با اعضای خانواده اش داشت، بدون هر کلمه‌ای و خداحافظی ترک کرد که هم اکنون او ۴۶ سال سن دارد. او بعد از فرار در یک رستوران به عنوان خدمتکار شروع به کار کرد و تنها دو ماه بعد توسط قاچاقچیان به استان جیانگسو چین منتقل شد.

او بنابر مشکلاتی که با خانواده اش داشت، فرار از خانه را ترجیح داد که متاسفانه سرنوشت بدی او را در دست گرفت چرا که توسط قاچاقچیان به سرقت رفت و دوبار ازدواج کرد و به مدت ۳ دهه از خانواده اش دور بود که به دلیل بی سوادی نمی‌توانست آدرس خانه روستایی خود را به خاطر بیاورد که سرانجام به تصمیم جالبی گرفت.

رسیدن به هم مادر و دختر بعد از ۳۰ سال جدایی+عکس

او سرانجام تصمیم شجاعت آمیزی را همراه با دختر ۷ ساله خودش گرفت و به سمت روستای خود واقع در استان بومی هنان با اتوبوس مسافرت کرد که در وسط مسیر به دلیل نداشتن پول از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند. با این حال شوهر سوم او و خانواده همسرش، به یان در پیدا کردن خانواده گم شده اش کمک بسیار زیادی کردند چرا که او به شدت خواستار دیدار خانواده اش بود!

آن‌ها نام او را با هر گونه جزئیاتی که می‌توانست به خاطر بیاورد را در یک وب سایت مربوطه ثبت کردند که این پایگاه داده با استفاده از پایگاه داده پلیس، موفق به کشف زادگاه یان شدند و او را به زادگاهش فرستادند! او بعد از حدودا ۳ دهه توانست مادرش خانم لی گایلان ۷۵ ساله را ملاقات کند و در آغوش بگیرد.

با این حال او متاسفانه نتوانست پدرش را دوباره ببیند چرا که پدرش هشت ساله پیش در گذشته بود که مقامات هنان به رسانه‌های محلی گفتند که آن‌ها در جستجوی مظنونان این اتفاق می‌باشند.

رویداد24

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار