زندگی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟
کد خبر: ۱۵۵۱۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
آنجلینا جولی در سال‌های گذشته با برچسب‌های متفاوتی مواجه شده است از جمله وحشی بودن، عصبی بودن و حتی سابقه خشونت. او به عنوان یک ستاره هالیوودی همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار داشت، اما پس از آغاز رابطه‌اش با برد پیت در سال ۲۰۰۴، جولی بیش از پیش به یک چهره خبرساز تبدیل شده و این زوج نام برانجلینا را به خود گرفتند.

زندگی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟«تابناک باتو» آنجلینا جولی در سال‌های گذشته با برچسب‌های متفاوتی مواجه شده است از جمله وحشی بودن، عصبی بودن و حتی سابقه خشونت. او به عنوان یک ستاره هالیوودی همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار داشت، اما پس از آغاز رابطه‌اش با برد پیت در سال ۲۰۰۴، جولی بیش از پیش به یک چهره خبرساز تبدیل شده و این زوج نام برانجلینا را به خود گرفتند.

 

زندگی مجردی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟

این دو بعد‌ها پس از داشتن ۶ فرزند (سه فرزند از طریق فرزندخواندگی و سه فرزند دیگر متعلق به خودشان) در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی ازدواج کردند و به نظر می‌رسید که این خانواده هشت نفره برای همیشه در خوبی و خوشی کنار هم زندگی خواهند کرد. اما در سپتامبر ۲۰۱۶ و بعد اتفاقی که در جت شخصی آن‌ها رخ داد، آنجلینا جولی به دلیل آنچه که او آن را «به خاطر سلامت خانواده» توصیف کرد تصمیم به جدایی از برد پیت گرفت.

در شرایطی که طلاق این دو هنوز به طور کامل نهایی نشده و نبرد کثیف آن‌ها برای گرفتن حضانت فرزندانشان ادامه دارد، آنجلینا جولی در سه سال اخیر مجرد انگاشته شده و در خانه‌ای زندگی می‌کند که اطراف او را فرزندان نوجوانش گرفته‌اند. اما زندگی مجردی و تنهای آنجلینا جولی چگونه می‌گذرد؟

آنجلینا جولی همراه با بچه‌هایش در یک آپارتمان ۶ تختخوابه زندگی می‌کند

بعد از جدایی از برد پیت در اواخر سال ۲۰۱۶، آنجلینا جولی در ابتدا ۶ فرزندش را در خانه‌های اجاره‌ای نگه می‌داشت. اولین خانه اجاره‌ای آن‌ها در مالیبو، کالیف بود، خانه‌ای متعلق به برایان سینگر، کارگردان جنجالی فیلم «مردان ایکس» (X-Men) که گفته می‌شود اجاره ماهانه آن ۸۰.۰۰۰ دلار بوده است. دومین خانه آن‌ها ملکی در هیدن هیلز، کالیف متعلق به دنیس ریچاردز، بازیگر و مدل سرشناس بود که بر اساس گزارش‌ها، جولی هر ماه ۳۰.۰۰۰ دلار بابت اجاره آن می‌پرداخت.

با این وجود، در سال ۲۰۱۷، جولی مبلغ قابل توجه ۲۴.۵ میلیون دلار را برای خرید یک عمارت بزرگ ۶ تختخوابی در منطقه لس فلیز در لس آنجلس هزینه کرد. این خانه بزرگ قبلاً متعلق به سیسیل بی دمیل، کارگردان مشهور سینمای کلاسیک هالیوود بوده و چارلی چاپلین نیز مدتی در یک خانه کوچکتر در داخل این مجموعه زندگی می‌کرد، خانه‌ای که تعداد اتاق‌های آن برای فرزندان جولی مناسب بود. آنجلینا جولی علت خرید این خانه را نه گذشته و ارتباط آن با سلبریتی‌های مشهور و البته معماری خارق‌العاده آن بلکه نیاز او و خانواده‌اش به پیدا کردن یک خانه خوب در کمترین زمان ممکن، جایی بدور از دسترس رسانه‌ها و با اتاق‌های فراوان اعلام کرده بود.

مادر تنها یک زندگی شلوغ و کثیف دارد

 

زندگی مجردی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟

آنجلینا جولی اعتراف کرده که گاهی آرام بودن برای وی دشوار می‌شود که البته با توجه به اطلاعاتی که در مورد رفتار او داریم موضوع غیرمنتظره‌ای نیست. او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵، بزرگ‌ترین چالشش پس از عبور از سن ۴۰ سالگی را اینگونه توصیف کرده است: «زندگی هر روزه کلیشه‌ای و ثابت... از درون کمی دچار تنش هستم». با این وجود وی دو سال بعد در مصاحبه‌ای دیگر تصویری کاملاً متفاوت از خود ارائه داد و زندگی خود را «شلوغ، آرام و طبیعی» توصیف کرد.

با این وجود اگر چه ممکن است فکر کنیم که او یک زندگی بسیار تمیز و مرتب به سبک یک سلبریتی طراز اول را تجربه می‌کند، اما برخی جزییات زندگی او خبر از چیزی کاملاً متفاوت می‌دهند؛ برای مثال پتویی کثیف که دخترش ویوین همواره همراه خود داشت و البته اشتیاق کامل جولی در اجازه دادن به سگش، داستی، برای رفتن روی کاناپه‌های سفیدشان در طول یکی از این مصاحبه‌ها.

وقتی پای زندگی خانوادگی به میان می‌آید، جولی گفت که یک روز معمولی او با بیدار شدن در میان شلوغی خانه و در زیر دست و پای فرزندان و سگش آغاز می‌شود: «در حال حاضر، در شرایطی هستم که همه در اتاق من هستند و این بسیار هیجان انگیز است. معمولاً بلند می‌شوم و سعی می‌کنم در مورد این که چه کسی سگ را بیرون ببرد، چه کسی قرار است پنکیک‌ها را آماده کند و آیا اینکه همه دندان‌هایشان را مسواک زده‌اند فکر کنم».

احتمالا برخی افراد به آنجلینا جولی در کار‌های خانه کمک می‌کنند

بدنبال جدایی‌اش از برد پیت، گفته می‌شد که جولی ۶ پرستار بچه، یکی برای هر کدام از فرزندانش، استخدام کرده است. اگر چه رسیدگی به امور این پرستاران و مدیریت آن‌ها مدتی بر عهده منی جیمز هاون، برادر جولی، بود، اما به نظر می‌رسد که جولی در سال ۲۰۱۷ و به خاطر نگرانی‌هایی که داشت دیگر به برادرش اجازه رفتن به خانه خود را نداد: «وظیفه جیمز این بود که اگر یکی از بچه‌ها در طول شب بیدار می‌شد آنجا باشد و اگر پرستاران مشکلی داشتند به آن‌ها رسیدگی کند».

بر اساس گزارش‎‌ها، مدیریت کامل خانه و خانواده به دست برادر جولی افتاده و این برای جولی دردسرساز شده بود. اگر چه بدون شک اداره یک خانه بزرگ با ۶ فرزند کار بسیار سختی است، اما هنوز مشخص نیست که چه مقدار از کار‌های خانه را خو جولی و چه مقدار را پرستاران و خدمتکاران انجام می‌دهند. با این وجود به نظر می‌رسد که فرزندان او شرایط خوبی داشته و از زندگی خود راضی هستند و جولی نیز هیچگاه سعی نکرده چیزی را مخفی کند: «من یک مادر تنها با دو کار که هر روز باید به آن‌ها رسیدگی کنم نیستم. من بسیار بیشتر از دیگران مورد حمایت قرار می‌گیرم، بیشتر از بسیاری از زنان این جهان؛ و من ابزار‌های مالی برای داشتن یک خانه و خدمات بهداشتی و غذا را نیز دارم».

جولی خود برای فرزندانش صبحانه درست می‌کند

در سال ۲۰۱۰، جولی تایید کرده بود که گاهی برای فرزندانش آشپزی می‌کند و اینکه در آشپزی تبحر چندانی ندارد: «من بهترین آشپز نیستم. پکس [که آن زمان ۶ سال داشت] آشپز بهتری نسبت به من است. پکس آشپزی کردن را دوست دارد. اما هر وقت بتوانم من هم سعی می‌کنم آشپزی کنم. در هر خانه‌ای که باشیم با هم غذا درست می‌کنیم. اما وقتی که خودم آشپزی می‌کنم بچه‌ها بسیار خوشحال و شاد هستند».

بعد‌ها جولی گفت که هنوز بر روی مهارت‌های آشپزی خود کار می‌کند، البته با رویکردی بسیار واقع‌گرایانه: «من فقط می‌خواهم که یک صبحانه درست تهیه کرده و خانه‌داری کنم. این علاقه من است. به درخواست بچه‌هایم در کلاس‌های اشپزی شرکت کرده‌ام». در حالی که او روی مهارت‌هایش در آشپزخانه کار می‌کند، جولی همواره بچه‌هایش را برای صرف صبحانه بیرون می‌برد.

برای مثال، یک روز پس از کریسمس ۲۰۱۸، او و ۴ فرزند کوچکترش در حال صبحانه خوردن در بیرون از خانه در لس آنجلس دیده شدند. اینکه آیا جولی در خانه آشپز دارد مشخص نیست، اما با اطمینان می‌توان گفت که وقتی در آشپزی کردن تبحر پیدا کند خیلی چیز‌ها برای خانواده عوض خواهد شد، زیرا هزینه یک آشپز به طور سالانه دستکم ۲۰۰.۰۰۰ دلار است.

آنجلینا جولی از زمان جدایی از برد پیت با مشکلات جسمی مواجه شده است

تقریباً یک سال پس از آنکه جولی درخواست طلاق از برد پیت را کرد، در مورد برخی از مشکلات جسمی خود سخن گفت. وی در مصاحبه‌ای گفته بود که به فشار خون و فلج بل (فلج شدن بخشی از صورت) مبتلا شده و به دلیل این که به سلامتش اهمیت نداده، عوارض و نشانه‌های این بیماری‌ها در او بیشتر شده است: «گاهی اوقات زنان در خانواده خود را در آخرین اولویت قرار می‌دهند تا اینکه این موضوع در سلامتشان خود را نشان می‌دهد».

وی گفته که هر دو مشکل جسمی‌اش را با طب سوزنی درمان کرده است. همچنین همانطور که بسیاری می‌دانند او در سال ۲۰۱۳ و پس از اطلاع از اینکه ریسک سرطان سینه در او بالاست، جراحی ماستکتومی را روی هر دو سینه خود انجام داد و بعد‌ها نیز به دلیل نشانه‌های مشابهی از خطر ابتلا به سرطان تخمدان، تخمدان‌ها و لوله‌های فالوپ خود را نیز با جراحی خارج کرد. پس از این ماجراها، جولی اعلام کرده که قصد دارد بیشتر مراقب خودش باشد: «اکنون در مورد انتخاب‌هایم بسیار هوشمندانه عمل می‌کنم و خانواده را در اولویت قرار می‌دهم و کنترل زندگی و سلامتم را نیز در دست دارم. وقتی که فکر می‌کنم دارم بیش از حد کار می‌کنم از شدت کارم می‌کاهم و وقتی که خانواده‌ام نیاز دارند کمی بیشتر برای آن‌ها وقت می‌گذارم».

او نقش یک مادر قوی و شجاع را برای فرزندانش ایفا می‌کند

از زمان جدایی‌اش از برد پیت، جولی سعی داشته که خود را جلوی فرزندانش ضعیف جلوه ندهد تا حس ثبات را به فرزندانش منتقل کند: «بسیار نگران مادرم بودم، خیلی زیاد. نمی‌خواهم که فرزندانم نگران من باشند. به نظر من خیلی مهم است که در حمام گریه کرد و نه در مقابل آن‌ها. آن‌ها باید بدانند که همه چیز درست خواهد شد حتی زمانی که مطمئن نباشید همه چیز خوب پیش می‌رود».

علاوه بر تلاش‌های جولی برای اینکه در مقابل همگان قوی جلوه کند، ۶ فرزند نیز او به نوبه خود سعی کرده‌اند قوی باشند و در یکی از چالش برانگیزترین دوران زندگی مادر مشهورشان در کنار او بوده‌اند. جولی در سال ۲۰۱۷ در این باره چنین گفته است: «آن‌ها حقیقتاً خیلی به من کمک می‌کنند. ما یک واحد واقعی هستیم. آن‌ها بهترین دوستانی هستند که تاکنون داشته‌ام. هیچ کسی در زندگی‌ام به اندازه آن‌ها در کنار من نایستاده است».

آنجلینا جولی برای خوش گذشتن به فرزندانش هر کاری می‌کند

زندگی مجردی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟

به نظر می‌رسد آنجلینا جولی از آن مادرانی است که هر کس دوست دارد داشته باشد. گفته می‌شود که وقتی پای وقت گذرانی با ۶ فرزندش به میان بیاید او ایده‌های جذاب و مفرحی دارد. وی گفته که فرزندانش زندگی او بوده و هر روز در کنار آن‌ها برایش یک ماجراجویی تازه است. برای مثال او همیشه فرزندانش را برای تفریح و خرید با خود به بیرون از خانه می‌برد و اوایل سال جاری او فرزندانش را علیرغم مشغله کاری به محل فیلمبرداری فیلم جدیدش با نام «آن‌هایی که آرزوی مرگم را دارند» (Those Who Wish Me Dead) برده و اطمینان حاصل کرد که به آن‌ها خوش بگذرد.

او کالسکه‌های پر از اسباب بازی و وسایل ورزشی به فرزندانش هدیه می‌دهد و سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند آن‌ها را با چیز‌های جدید آشنا کند، از جمله حیوانات خانگی جدید.

آنجلینا جولی علیرغم جدایی از برد پیت با او رابطه خوبی دارد

آنجلینا جولی و برد پیت پس از جدایی تلخشان در سال ۲۰۱۶، راه درازی را آمده و به ندرت بحثی بین آن‌ها در می‌گیرد. به ادعای برخی منابع خبری، علیرغم دعوای حقوقی‌شان بر سر حضانت فرزندان، این دو هنگام بحث در مورد فرزندشان و برنامه‌ریزی برای آن‌ها بسیار آرام بوده و به بزرگ کردن آن‌ها به طور مشترک تعهد دارند. این موضوع در شرایطی است که آنجلینا جولی درگیری فیزیکی پیت با پسر بزرگشان مدوکس که آن زمان ۱۵ سال داشت را در یک سفر با جت شخصی‌شان، انگیزه خود برای جدایی از برد پیت اعلام کرده بود. این ادعا‌ها باعث شد که برد پیت برای مدتی مورد انتقاد قرار گرفته و حتی به خاطر بدرفتاری با فرزندان پای پلیس و بخش قضایی به میان آمد که البته بعد‌ها برد پیت از این اتهامات تبرئه شد.

از آن زمان ببعد، آنجلینا جولی از سخنان انتقادی نسبت به پیت در رسانه‌ها خودداری کرده و بار‌ها بر تعهد مشترکشان به خانواده تاکید داشته است. وقتی در مصاحبه با بی بی سی نیوز در این باره از جولی سوال شد وی چنین پاسخ داد: «دوران بسیار سختی بود. ما یک خانواده هستیم و همیشه یک خانواده باقی خواهیم ماند. از این دوران عبور خواهیم کرد و به خاطر آن امیدوارم که یک خانواده قوی‌تر از آب دربیاییم».

جولی به طور مرتب فرزندانش را به دیدار پدرشان می‌فرستاد

زندگی مجردی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟

رابطه بین جولی و پیت در یک سال اخیر چنان بهبود یافته که این دو با هم برای تابستان ۲۰۱۹ فرزندانشان برنامه‌ریزی کردند. در شرایطی که ۶ فرزندشان در حال حاضر در نیو مکزیکو، محل فیلمبرداری جدیدترین فیلم جولی، همراه مادرشان زندگی می‌کنند، اما همچنان آن‌ها می‌توانند وقت قابل توجهی را در کنار پدرشان باشند و دائماً برای دیدن او به لس آنجلس می‌روند. همچنین برد نیز در تابستان چند بار به نیومکزیکو آمده تا رفت و آمد برای فرزندانش سخت نباشد.

این دو در دسامبر ۲۰۱۸ به توافقی خارج از دادگاه دست یافتند که حضانت فیزیکی و قانونی را به صورت مشترک به هر دوی آن‌ها می‌داد و از آن پس بود که پیت توانست به طور مرتب با فرزندان خود دیدار داشته باشد، به ویژه زمانی که آن‌ها یک شب قبل از تولد ۵۵ سالگی برد پیت، شب را در خانه او خوابیدند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
2
1
همچین تیترزدی که فکرکردم آنجلینا زندگی خودش و 6تا بچه رو با شستن رخت چرکهای مردم در یک اتاق زیرزمین میگذرونه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
نه ولی با سلبرتی های حیوون دوست ایران مقایسه کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
خواندن مطالب ایشان چقدر جالب بود. سایت وزین تابناک به نظر شما برای سلبریتی های سینمای ایران که بعضا به دلایلی که برای هیچ ایرانی مشخص نیست و حریم شخصی نیز تلقی می شه!!! با اختیار کردن چند همسر برای اکثر جوانان بدون شناخت ازتفکرات رفتاری و شخصیتی آنها الگوسازی غیر رسمی صورت می پذیره و صرفا عوامل بازدارنده در مطرح شدن آنها مد نظر قرار می گیرد. این در حالیست که جوان مخاطب فقط هدف دارد که با این عوامل بازدارنده مقابله کند. به عنوان نمونه برخی از این سلبریتی ها بعد از جدایی حاضر می شوند با ازدواج مجدد، فرزندانشان را خارج از کشور به دنیا آورند، خوبه از زندگی این افراد به صورت خبری همچون همین خبر به مردم بگویید. شاید بهانه صحیحی برای واگذاری نحوه تصمیم به خود مردم شویم. به نظر اینجانب زندگی فردی مثل جولی دارای فراز و نشیب های فراوان است. انسانی که از خدا عمر می گیرد باید یاد بگیرد که زندگانی کند و بداند که زنده مانی را همه بلدند. اتقاقا زندگی کلیشه نیست که ایشان بیان کردند. هر انسانی که امروزش مثل دیروز باشد آدم است نه انسان. چون باید دنبال تغییر باشد.به هر حال از این پیام سپاسگزارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار