بیشترین درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی چه کسانی هستند؟
کد خبر: ۱۵۴۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

بر اساس اطلاعات نشریه آماری صندوق بازنشستگی کشوری (مربوط به بهار ۹۸)، ۶۸ درصد حقوق بگیران این صندوق را مردان و ۳۲ درصد آنان را زنان تشکیل می‌دهند. این رقم در ارتباط با زنان حقوق بگیر در مقایسه با سال گذشته یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

طبق آمار منتشر شده در این نشریه آماری، همچنین بیشترین حقوق بگیران صندوق در استان‌های تهران (۳۰۴ هزار و ۷۶ نفر)، خراسان رضوی (۱۰۷ هزار و ۸۷۵ نفر) و اصفهان (۹۸ هزار و ۱۸۱ نفر) هستند و کمترین تعداد حقوق بگیران در استان‌های خراسان شمالی (۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر)، ایلام (۱۱ هزار و ۳۷ نفر) و کهگیلویه و بویراحمد (۱۲ هزار و ۵۴۲ نفر) هستند.

بر این اساس، درصد جمعیت زنان حقوق بگیر صندوق در استان تهران با نزدیک به ۲۶ درصد، بیشترین و استان کهگیلویه و بویراحمد با حدود ۰.۳۸ درصد (سی و هشت صدم) کمترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

بیشترین درصد مردان حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری نیز متعلق به استان تهران با بیش از ۱۹ درصد و کمترین درصد مردان حقوق بگیر این صندوق نیز مربوط به استان ایلام یعنی حدود یک درصد است.

اطلاعات نشریه آماری صندوق بازنشستگی کشوری (مربوط به بهار ۹۸) همچنین نشان می‌دهد که بیش از ۵۹ درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری متعلق به وزارت آموزش و پرورش، حدود ۱۳.۵ درصد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حدود ۵.۵ درصد نیز مربوط به وزارت جهاد کشاورزی هستند.
منبع: صراط

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار