ناراحتی ملکه انگلیس از ترامپ به این دلیل
کد خبر: ۱۵۴۸۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
سفر اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انگلیس در ماه ژوئن، شاهد صحنه‌های عجیب و نقض آشکار پروتکل سلطنتی انگلیس توسط ترامپ بود. در جریان سفر به انگلیس، ترامپ در هنگام صرف شام، قوانین پروتکل سلطنتی را زیر پای گذاشت و با دست روی شانه ملکه الیزابت زد و همچنین در هنگام سخنرانی سلطنتی ملکه...

ناراحتی ملکه انگلیس از ترامپ به این دلیل

ناراحتی ملکه انگلیس از ترامپ به این دلیلاختصاصی «تابناک باتو» ـ سفر اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انگلیس در ماه ژوئن، شاهد صحنه‌های عجیب و نقض آشکار پروتکل سلطنتی انگلیس توسط ترامپ بود.

اما آنچه برای ملکه الیزابت ناراحت کننده‌ترین بود، فرود دو بالگرد ترامپ در باغ کاخ باکینگهام، خراب کردن چمن پارک و اثرات به جای مانده بسیاری از آن بود که بخش بزرگی از پارک را ویران کرد.

به نقل از «دیلی میل»، ملکه الیزابت در صحبت با نخست وزیر استرالیا، «اسکات موریسون»، به شوخی گفت: به باغ من نگاه کنید که هلی کوپتر‌ها آن را خراب کرده اند و چمن‌ها به خاطر چرخ‌ها سوخته و خراب شده اند.

ناراحتی ملکه انگلیس از ترامپ به این دلیل

در جریان سفر به انگلیس، ترامپ در هنگام صرف شام، قوانین پروتکل سلطنتی را زیر پای گذاشت و با دست روی شانه ملکه الیزابت زد و همچنین در هنگام سخنرانی سلطنتی ملکه، به مناسبت بازدید رئیس جمهور آمریکا از انگلیس چرت می‌زد.

در سطح میدانی، دیدار ترامپ با طرد و واکنش منفی مردمی در انگلیس روبه رو و همین باعث افزایش تنش بیشتر در بازدید رئیس جمهور آمریکا از انگلیس شد و تظاهرات در محکومیت سفر او به راه افتاد که نشانه‌ای از خشم مردم انگلیس بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
4
13
باشه فهمیدیم ترامپ بده
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
4
4
ترامپی گفتن ها، این همه برای کشورشکار مثبت کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
5
8
درود که زیر بار نوکری ملکه نرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار