شماره تلفن «محمدرضا گلزار» چند هست؟!+عکس
کد خبر: ۱۵۴۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

یکی از مشکلات بزرگی که چهره‌های مشهور (مثل بازیگران، خواننده ها، مجریان تلویزیون، فوتبالیست‌ها و ...) با آن دست به گریبانند لو رفتن شماره موبایلشان است. معمولا شمارۀ این دسته از افراد را یک حلقه کوچک از دوستان و یک سری از همکاران دارند، اما وقتی این شماره‌ها در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار می‌گیرد زمینۀ انتشار عمومی و ایجاد مزاحمت‌های احتمالی فراهم می‌شود.

 اخیرا در اینستاگرام صفحه‌ای دیدم که شماره بازیگران سینما را به قیمت ارسال یک کارت شارژ ۵هزار تومانی همراه اول می‌فروخت! اما یک صفحۀ دیگر، به شارژ ۲هزار تومانی ایرانسل هم راضی بود! جالب اینجاست که هیچ کدام از این صفحات، برای گرفتن وجه مورد نظرشان شمارۀ کارت یا حساب نداده بودند و در قبال فروش شماره بازیگران، از مشتری فقط کارت شارژ می‌گرفتند!

در یک گروه تلگرامی نیز ادمین به اعضا می‌گفت با اضافه کردن بیست نفر به گروه، شماره هر بازیگری که بخواهند را می‌دهد. اول فکر کردم دروغ می‌گوید، اما وقتی تعدادی از شماره‌هایی که می‌گذاشت را با شماره‌هایی که خودم از بازیگران داشتم، مقایسه کردم دیدم که اکثرا درست است!

یا یک نفر دیگر که پکیج کامل شماره بازیگران را در سایتی آپلود کرده بود و مشتری باید صد هزار تومان به حسابش واریز می‌کرد تا او لینک دانلود را به ایمیلش ارسال کند! از این نمونه‌ها در فضای مجازی فراوانند.

کاری به این نداریم که چقدر از این طریق کلاهبرداری می‌شود. چه شماره‌های اشتباهی که رد و بدل نمی‌شود و چه مزاحمت‌هایی که به وجود نمی‌آید، اما فقط خدا می‌داند بعضی‌ها چه پول‌های کلانی را از فروش شماره تلفن آدم‌های معروف به جیب می‌زنند.

رویداد24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هانیه ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
آقای گلزار لطفا خواهش میکنم شمارتون را بزارید در زیر عکس هاتون تا بتوانیم به شما پیام بدیم چون من نمی تونم در کنسرت ها و.... ببینمتون خخخخخخخییییبیلللللللیییییی خوشحال میشم ممنون بهم پیام بدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار