درخواست طلاق به خاطر ایده‌آل بودن همسر
کد خبر: ۱۵۴۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

به نقل از اسپوتنیک؛یک زن ساکن امارات متحده عربی دلیل در خواست طلاق خود را عشق بی حد و حصر و غیر قابل تحمل همسرش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خلیج تایمز در این خصوص اطلاع داد.

برای این زن قابل تحمل نبوده است که طی یک سال از زندگی زناشویی هیچ گاه دعوایی پیش نیامده و همسرش هیچ وقت رویش فریاد نکشیده و همیشه با او مهربان بوده است. همچنین او خشمگین بود از اینکه همسرش گاهی به او در کارهای خانه کمک می کند، در حالی که او در خواست کمک نمی کند اما همسرش همیشه برای همراهی آماده است.

این زن اذعان داشت:‌« من می خواهم بحث و جدل کنم و حتی گاهی دعوا پیش آید اما با یک انسان مطیع و فرمانبر زندگی نکنم. من می خواهم اگر شده یکبار دعوا کنیم اما این با همسر رمانتیک من غیر ممکن است. کسی که همیشه من را می بخشد و برایم هدیه می خرد.»

این مرد به نوبه خود معتقد است که هیچ کار بدی انجام نداده و فقط می خواسته که مرد ایده آلی باشد. او شرح داد که همسرش یکبار او را به خاطر وزن زیادش سرزنش کرد و پس از آن رژیم گرفته و ورزش می کند.

این مرد از دادگاه خواست که از همسرش بخواهد دعوی اش را پس بگیرد و دادگاه نیز در نتیجه بررسی پرونده را به تعویق انداخت ، تا این زوج شانس آشتی کردن داشته باشند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
این هم روشی برای معروف شدنه. خیلی خزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
زن است دیگر خخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار