زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت ماریت
کد خبر: ۱۵۴۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
داستان شاهزاده هاکون ولیعهد نروژ و پرنسس «مِت مارت» به داستان سیندرلا شبیه است. زیرا مت مارت یکی از عامه مردم بود و گذشته پر مشکلی را تجربه کرده بود که نمی‌شد به راحتی از کنار آن گذشت.

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریتاختصاصی «تابناک باتو»ـ  داستان شاهزاده هاکون ولیعهد نروژ و پرنسس «مِت مارت» به داستان سیندرلا شبیه است. زیرا مت مارت یکی از عامه مردم بود و گذشته پر مشکلی را تجربه کرده بود که نمی‌شد به راحتی از کنار آن گذشت. با این وجود هاکون در مقابله همه بازخورد‌های ممکن ایستاد و به دختر جوانی که خدمتکار یک رستوران بود ابراز عشق کرد و با این کار همه آداب و رسوم کهن سلطنتی را زیر پا گذاشت و از معشوقه اش با وجود همه دردسر‌ها دست نکشید.

ازدواج در سال ۲۰۰۲ در میان خشم برخی از مردم و تحسین برخی دیگر رخ داد و از آن زمان تاکنون دختر موبور رنج کشیده در کنار همسرش به پرنسس خوشبخت نروژ تبدیل شده است.

از آن زمان تاکنون «مت مارت» مورد توجه عموم مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است و تقریباً همه او را زیر ذرّه بین دارند از فعالیت‌های خیریه اش گرفته تا حضور او در مراسم‌های رسمی مختلف در معیّت همسرش هاکون.

جواهرات سلطنتی مت، یکی از مورد توجه‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها است، او در ۱۹ ماه اوت پا به سن ۴۶ سالگی گذاشت، به این مناسبت قصد داریم تا به زیباترین جواهرات او بپردازیم.

۱. گل سینه «آکوامارین»

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریت
از جمله جواهرات مورد علاقه مت مارت یک گل سینه از طلای سفید و الماس با سنگ «آکوامارین» ساخته شده و همسرش هاکون به او هدیه داده است.

۲. تاج Queen Mauds Pearl Tiara
مت مارت در لباس‌های رسمی خود با تاج Queen Mauds Pearl Tiara می‌درخشد. این تاج به «مود» ملکه نروژی باز می‌گردد که زنان خانواده سلطنتی در برخی مناسبت‌ها بر سر می‌گذارند.

۳. یک دست طلا Amethyst Necklace Tiara

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریت

از جمله جواهرات مورد علاقه مت مارت یک دست طلا از جمله گردنبندی از الماس و آمیتیست (جمشت) است که از جواهرات ملکه سونیا مادر شاهزاده هاکون به او رسیده است.

۴. تاج The Diamond Daisy Tiara

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریت

این تاج به قلب مت مارت نزدیک‌تر است، زیرا آن را به عنوان هدیه از والدین همسرش پادشاه هارالد و ملکه سونیا به مناسبت ازدواجش با پرنس هاکون دریافت کرده است.

۵. گوشواره‌های The Convertible Diamond Earrings

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریت

از جمله هدایای فاخری که مت مارت از همسرش شاهزاده هاکون دریافت کرده این گوشواره‌ها هستند که با طلای سفید، الماس و سنگ‌های قیمتی از جمله یاقوت قرمز ساخته شده است و قابلیت آن را دارد تا جای یاقوت و مروارید را نیز گاهی با هم عوض کرد.

۶. گوشواره‌های Daisy Earrings

زیباترین جواهرات پرنسس نروژ مِت_ماریت

از جمله گوشواره‌های مورد توجه در استایل‌های مت مارت گوشواره‌های Daisy است که با طلای سفید و الماس به شکل گل طراحی شده اند. آن‌ها را گاهی به تنهایی و گاهی با مروارید می‌آویزد و بعضی وقت‌ها به عنوان گل سر آن را به کار می‌برد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
|
United States
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
چه جواهراتی خیلی فوق العاده هستتد
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
2
یارانه ها رو کی میدن؟ گوشواره خانوم به ما چه ربطی داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار