صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد
کد خبر: ۱۵۴۲۷۴
تاریخ انتشار: 2019 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کیت آپتون مدل مشهور و جنجالی آمریکایی که به عنوان جذاب‌ترین زن جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود در صحبت‌های که با یک مجله انجام داده بود درباره دنیای مد و فشن صحبت کرده و گلایه‌های انجام داده است. کیت آپتون یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های جهان است که سال گذشته از طرف مجله Maxim به عنوان جذاب‌ترین زن سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد«تابناک باتو» کیت آپتون مدل مشهور و جنجالی آمریکایی که به عنوان جذاب‌ترین زن جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود در صحبت‌های که با یک مجله انجام داده بود درباره دنیای مد و فشن صحبت کرده و گلایه‌های انجام داده است. او که مدل برند گس بوده است به دنبال آزار‌های جنسی پل مارسیانو صاحب این برند از او شکایت کرد تا جای که او مجبور به استعفا شد.

کیت آپتون یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های جهان است که سال گذشته از طرف مجله Maxim به عنوان جذاب‌ترین زن سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد

او همچنین در نظرسنجی که مجله “هالیوود بوز”هر ساله با عنوان “زیباترین زنان دنیا” انجام می‌دهد در سال ۲۰۱۴ رتبه دهم را با بدست آورد و ۷۰۰ هزار رای را به خود اختصاص داد. شباهت چهره او به مریلین مونرو نیز همیشه مورد توجه بوده است.

این مدل آمریکایی علیرغم این‌که همیشه در زمینه مد موفق بوده است، اما هیچ گاه نتوانسته نگاه انتقادآمیز خود به حرفه‌اش را پنهان کند.

صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد

او سال گذشته به کمپین مبارزه علیه آزار‌های جنسی پیوست و با افشاگری علیه پل مارسیانو، بنیانگذار برند “گس” موجب استعفای این چهره مشهور شد. او به تازگی نیز از این‌که در بدو ورودشبه حرفه مدلینگ به فیزیک او ایراد می‌گرفتند انتقاد کرده است.

صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد

به نقل از ایندیپندنت، او در گفتگو با وبسایت هلث درباره دوره آغازین فعالیت حرفه‌اش گفت:“وقتی من شروع به مدلینگ کردم، دوران متفاوتی بود. بعضی‌ها فکر می‌کردند من زیادی بدنکمر باریکی دارم. اکنون بسیاری آن را فراموش کرده‌اند، که این باعث خوشحالی من است. چون نشان می‌دهد که چقدر این صنعت تغییر کرده است”.
همچنین بخوانید: تیپ عجیب جیسون استاتهام در فستیوال فیلم شانگ‌های سوژه رسانه‌ها شد!

او در ادامه گفت: “به نظرم از خیلی جهات این صنعت من را از پایین تا بالا ساخت و بعد خراب کرد – و بعد از آن من خودم را دوباره ساختم”.

صحبت های جنجالی مدل مشهور آمریکایی درباره صنعت مد

آپتون همچنین یادآور می‌شود که در صنعت مد چقدر مردم به سایز لباس او حساسیت نشان می‌دادند. این مدل می‌گوید: “وقتی من شروع به کار مدلینگ کردم، تنها چیزی که مهم بود سایز بود.

تنها چیزی که اهمیت داشت این بود که چه چیزی اندازه‌ات می‌شود. مثلا می‌گفتند‌ای وای! این لباس اندازه‌ات نمی‌شود؛ و بعد تو را خجالت زده می‌کردند”.

به گفته این مدل چنین نظراتی بود که باعث می‌شدند او احساس عدم امنیت کند. آپتون در ادامه می‌گوید “به این دلیل بود که بیشتر طول کشید تا بتوانم به جایگاهی سالم‌تر برسم؛ و به همین خاطر است که برایم مهم است این نگرش متفاوت را ترویج دهم.

من نمی‌خواهم کسی در آن فضای منفی قرار بگیرد که به خودش بگوید “ای وای! این لباس سایز دو اندازه من نمی‌شود. ” می‌دانی چیست؟ اصلا چه اهمیتی دارد؟ برو یک لباس دیگر بخر. ”

روز پنجشنبه آپتون یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی با عنوان با قدرت به اشتراک بگذار (ShareStrong#) به راه انداخت که هدفش توانبخشی به دیگران و به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات مثبت است.

این مدل این کمپین را در توییتر و اینستاگرام معرفی کرده: “من می‌خواهم بحث را باز کنم و به همه مردم جایی برای صحبت کردن بدهم تا بتوانند درباره چالش‌هایی که به آن‌ها روبرو بودند و قدرت‌هایشان حرف بزنند”.

ایران آرت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار