کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی
کد خبر: ۱۵۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
بنا بر این گزارش، این هنرمند ساکن کالیفرنیا که همچنین به عنوان مربی پخت شیرینی و دسر در سراسر جهان فعالیت می‌کند، به دلیل شیرینی‌ها و دسر‌های منحصر به فرد خود که دارای طرح شبیه گلدوزی است، معروف شده است. ویگل از کودکی عاشق تهیه نان و شیرینی بوده است، سرگرمی او با الهام از اسباب بازی‌های آشپزی دوران کوکی اش اش شکل گرفته بود.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکیاختصاصی «تابناک باتو»ـ  رنگ‌های روشن، گل‌های گلدوزی و نخ‌های تابیده شده، این‌ها شکل کیک‌های خانم «لزلی ویگل»، شیرینی پز مکزیکی است که باعث می‌شود مشتریان او فکر کنند که شیرینی‌های وی از پارچه گلدوزی شده است.

بنا بر این گزارش، این هنرمند ساکن کالیفرنیا که همچنین به عنوان مربی پخت شیرینی و دسر در سراسر جهان فعالیت می‌کند، به دلیل شیرینی‌ها و دسر‌های منحصر به فرد خود که دارای طرح شبیه گلدوزی است، معروف شده است.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی

ویگل از کودکی عاشق تهیه نان و شیرینی بوده است، سرگرمی او با الهام از اسباب بازی‌های آشپزی دوران کوکی اش اش شکل گرفته بود.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی

ویگل در طول سال‌ها سرگرمی و استعداد خود را توسعه داد و مهارت‌های زیادی را از مادرش کسب کرد. او می‌گوید: من فکر می‌کنم مادرم عشق من به پخت را از طریق بازی با اسباب بازی‌های آشپزخانه دید، بنابراین او مرا تشویق کرد که از اجاق گاز واقعی خانه استفاده کنم و این آغاز بود.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی

مادرم از من خواست که به او در تهیه نان و شیرینی کمک کنم، بنابراین من یاد گرفتم که چگونه دستور العمل‌های پخت را بخوانم و مواد را اندازه گیری کنم؛ و همیشه نان‌هایی که خودم تهیه می‌کردم را به مدرسه می‌بردم تا با دوستانم به اشتراک بگذارم، آن‌ها هرگز باور نمی‌کردند خودم آن‌ها را می‌پزم.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی

در مورد مهارت‌های یادگیری تزئین کیک می‌توان گفت که ویگل، از طریق کتاب‌هایی که از مادرش گرفته بود و کتاب‌های دوره تزئین دسر متعلق به او، چیز‌های زیادی یاد گرفت، به همین دلیل او همه چیز را از لطف مادر خود می‌داند.

او هنگام کار روی کیک تولد خواهرزاده اش، از طرح‌های پارچه الهام گرفت و آن را در کیک خود گنجاند. او می‌گوید: من می‌خواستم یک کیک تولد رنگارنگ درست کنم، کیکی که با ایده تولد مطابقت داشته باشد و به محض دیدن لباسی که پوشیده بودم، این ایده بلافاصله به ذهنم خطور کرد، ترکیبی از نخ و پارچه و شیرینی جات.

کیک‌های گلدوزی شده، خلاقیت شگفت آور هنرمند مکزیکی

ویگل به طور ویژه دوست دارد در بازار سنّتی مکزیک در خیابان «اولورا» لس آنجلس که پر از فروشنده‌های مکزیکی، کافی شاپ و ساختمان‌های قدیمی است، سوژه‌های الهام بخش خود را بیابد.

وی گفت: خیابان اولورا برای او یک فرصت الهام بخش است چرا که گلدوزی‌های مکزیکی در همه لباس‌های موجود در این بازار وجود دارد. او به تازگی از هنرمندان صنایع دستی الهام گرفته که با یک سوزن و خطوط متقاطع، گلدوزی‌های شگفت خلق می‌کنند.

در مورد چگونگی ساخت این نوع کیک‌های پیچیده، ویگل توضیح داد که ساعت‌ها به زمان پخت، تولید پودر رنگ‌های مختلف، رسم طرح و سپس گلدوزی اختصاص می‌دهد که برای هر کیک حداقل ۳ ساعت می‌تواند طول بکشد.

ویگل اخیراً مربی گری در کلاس‌های تزئین کیک را آغاز کرده است. او در این باره گفت: برگزاری کلاس مدت‌ها برایم یک رویا و هدف بود که حالا محقق شده است. در حال حاضر پیج او در اینستاگرام در حدود ۱۲۹ هزار فالوئر دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
0
بخورید وبی خیال افزایش کلسترول و تری گلیسرید و انسداد عروق بالخره یه طوری میشه. از قدیم گفتند سرم فدای شکمم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
1
بسیار زیبا...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
چه هنرمندانه خیلی زیبا و هوس انگیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار